Valeurs erfarne konsulenter fra vores call center. Vi sørger for at jeres kunder altid får den bedste kundeoplevelse.

Call Center

Specialister i Call Center ydelser

Valeur Customer Service kan fungere både som en udgående såvel som indgående samarbejdspartner for din virksomhed. Valeur har specialiseret sig i at yde kundeservice på et meget højt niveau, både hvad angår eksterne og interne interesser for vores kunder. Vi bestræber os altid på at fungere som en integreret del af jeres virksomhed, samt at bidrage med et højt serviceniveau overfor jer og jeres kunder.

Vi skræddersyer vores Call Center løsninger til hver kunde, så I får præcis den service, der fungerer bedst for jeres virksomhed. Det er vigtigt for os, at vores kunder føler sig trygge i processen, hvorfor vi altid er i løbende dialog.   

 

Valeur Customer Service vægter menneskelighed højt

God og etisk telefonpasning er en dyd hos Valeur Customer Service, og vi arbejder altid tæt sammen med vores kunder for at kunne efterleve ønsker og behov til præcision. Vi betragter os selv som værende unikke i branchen, og med stolthed overfor faget bestræber vi os på at opretholde en høj grad af troværdighed, omhu og menneskelighed.

Derfor har vi både vores medarbejdere og kunder i fokus – og er bevidste om, at styrke den menneskelige kontakt. Vi rekrutterer udelukkende modne og veluddannede konsulenter, som går op i nærhed, menneskelig kontakt og kundeservice.

 

Kvalitet og imødekommende stemmer

Vores callcenter medarbejdere er ikke kun professionelle og dygtige. De har også evnen til at tilpasse sig til virksomhedens ånd og kommunikationsstil. Hvert opkald bliver besvaret med højt engagement og indlevelse. Den varme, glæde og nærhed som vores medarbejdere tildeler hvert opkald, kan tydeligt mærkes af modtageren. Det er med til at give jeres kunder en god oplevelse, hvilket styrker det generelle billede af din virksomhed.

Vi kender og viser vejen til succes, hvilket er essensen af alle vores ydelserne. Vi er stolte af vores medarbejdere og vores gode kvalitet i vores services. Derfor er Valeur Customer Service definitionen på et godt og velfungerende call centre med god kundekontakt og kundepleje, hvilket har stor værdi for vores kunder – og ikke mindst jeres kunder.

 

Valeur Customer Service bliver et integreret led i jeres virksomhed

Nærhed er et af nøgleordene hos Valeur Customer Service, da vi altid er i tæt kontakt med dig, og kan tage hånd om forandringer i løbet af dagen. Sagt med andre ord – vi kender din virksomhed og tilpasser os den kultur og ikke mindst den omgangstone, som gør sig gældende hos dig.

Med tiden vokser vores kendskab til jeres virksomhed, og dermed bliver vi et integreret led med et højt kendskabsniveau til jeres produkter, services og behov. Vi kender medarbejdernes præferencer og arbejdsområder, hvilket sikrer, at det kun er de nødvendige opkald, som bliver stillet igennem. Jeres kunder vil få oplevelsen af, at de taler direkte med jer – og I vil opfatte vores medarbejdere, som jeres faste kollegaer. 

 

Kontakt Valeur Customer Service i dag for en uforpligtende dialog omkring vores ydelser i vores call center Århus og call center i København.

Hvad siger vores kunder?

home

“Det var vigtigt for os at finde nogle, som vi kan stole på, fordi vi lever af kundeoplevelser. Der faldt vi for Valeurs erfaring på markedet og ancienniteten på deres medarbejdere. Vi er blevet taget utrolig godt imod.”

Torben Ebsen, Markedsansvarlig
home