Danske Lejere
Om Danske Lejere
Danske Lejere er Danmarks næststørste lejerorganisation. Fra deres kontorer i Aarhus og en række andre byer rådgiver de hvert år mange tusinde lejere om alt, hvad der har med deres boligforhold at gøre.

Århus

10 ansatte

Privat

Nonprofit organisation
Danske Lejeres udfordring
Danske Lejere oplevede, at det var svært for medlemmer og ikke-medlemmer at komme i kontakt med deres medarbejdere. Færre ubesvarede opkald var derfor deres mål med samarbejdet med Valeur Customer Service. Ubesvarede opkald kan i værste tilfælde resultere i kundetab. Samtidig var mange af de indgående opkald som Danske Lejere modtog af forskellige art, hvilket gjorde det svært for deres medarbejdere at viderestille opkald så effektivt som muligt.
Resultat af samarbejdet
Vores erfarne konsulenter varetager Danske Lejeres indgående opkald og sikrer, at alle der ringer ind får den samme gode kundeservice med vores telefoniske support. Derudover hjælper Valeur Customer Service også med mersalg af medlemskaber. Hos os går god kundeservice og vækst hånd i hånd med færre ubesvarede opkald.
Vi hjælper med at frigive ressourcer
Bruger du Valeur Customer Service som supportløsning, skaber du samtidig sikkerhed, service, vækst, færre ubesvarede opkald og kvalitet i jeres kundebetjening.
Overordnet er vores kundeservice med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.
Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med kundeservice. Det sikrer, at kunderne får en god kundeoplevelser fra starten.