Foliekniven.dk
Om Foliekniven.dk
Foliekniven.dk gør det nemt og billigt, for firmaer og private, at købe skilte, bannere, folietekster og klistermærker online.

Ørbæk

+ 4 ansatte

Privat/Erhverv

Skilte, bannere, folietekster og klistermærker
UDFORDRINGEN – BILLIGST OG BEDST
Foliekniven.dk stræber efter at kunne tilbyde vores kunder de billigste og bedste produkter online. Den strategi kræver en omkostningseffektiv tilgang i alle led – ikke mindst på personalesiden, men også uden at gå på kompromis med kvalitet og god kundeservice.
For at vokse og fortsat kunne levere en høj kundetilfredshed, er det vigtigt, at vores ansatte laver det, de er bedst til. Der må ikke sidde for mange medarbejdere med backup-funktioner, der kun bliver brugt, når der er travlt i butikken.
LØSNINGEN – TAGER TRAVLHEDEN
Valeur Customer Service hjælper Foliekniven.dk med at levere kundeservice, i perioder med spidsbelastning.
Vi behandler folieknivens indkommende kald, e-mails og chat. Derudover administrere vi deres Facebook sider. Vores erfarne konsulenter sidder klar til at kunne håndtere henvendelser fra kunder fra Tyskland og hele Skandinavien.
Fremover er der ikke noget, der hedder spildtid, for der kommer kun en regning på de henvendelser, ValeurCS håndterer.

Dixa

Shopify

Zendesk

Magento
”Vi er i trygge hænder hos Valeurs folk, der er eksperter i at håndtere kunderne på deres eget sprog. Og det er afgørende for os, fordi vi er afhængige af kundernes bedømmelser på Trustpilot. Vi får også mange nye kunder via netværk, hvor kunder fortæller om gode oplevelser, de har haft med Foliekniven. Både på pris, kvalitet, rådgivning og alt omkring kundeservice. Valeur Customer Service har naturligvis adgang til Folieknivens systemer, og derfor kan de hjælpe kunderne på lige fod med in-house kundeservice”
Rune Fabrisius, Ejer, Foliekniven
RESULTATET – SPAREDE RESSOURCER
Foliekniven kan nu nøjes med at opretholde en ”flad” bemanding in-house, fordi Valeur Customer Service håndterer det overløb, der er i peak-perioder.
”Det betyder, at vores egne folk bedre kan koncentrere sig om andre vigtige opgaver, som at optimere webshoppen og levere varerne. Vi er nu langt mere robuste, fordi vi kan holde stressfaktoren nede i perioder med spidsbelastning.”
Rune Fabricius, ejer, Foliekniven.dk
VI GØR DINE KUNDER GLADE
Når Valeur Customer Service varetager din kundeservice, får du højere kundetilfredshed, mulighed for langt bedre åbningstider, besvarelser på kundens eget modersmål, højere kundetilfredshed, færre tickets og bedre konverteringsrater.
Vi møder dine kunder, når de handler, på tværs af digitale platforme og landegrænser.
Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at give dine kunder en god oplevelse fra starten.