
ALBOA
Valeur Customer Service har forbedret vores serviceniveau
ALBOA indledte et samarbejde med Valeur, da de havde brug for en partner, der kunne sikrer dem hjælp med omstillingen og skabe en god service.

Viby J

100 ansatte

Privat

Boligforening
Samarbejdet
“Jeg er overordnet helt tilfreds med den hjælp med omstillingen, og det samarbejde ALBOA har med Valeur Customer Service. Telekonsulenterne, som står for vores telefonpasning, har stor indsigt i vores arbejde hos Alboa, og de bruger deres erfaring til at selektere i de opkald, vi modtager – hvilket er rigtig mange. Det er en erfaring, der medfører, at de er i stand til at definere opkaldets agenda og relevans for efterfølgende at omstille det til rette vedkomne.
Samarbejdet med Valeur Customer Service har givet vores medarbejdere mere tid til at koncentrere sig om netop det indhold, som deres funktion indebærer uden gentagende afbrydelser, hvilket er af stor værdi for Alboa,” udtaler John Jensen, Direktør ved ALBOA.
Resultatet
“Ydermere har Valeur Customer Service været med til at højne Alboas serviceniveau, da de har kendskab til vores medarbejdere, hvormed opkaldet omstilles korrekt. Det højner tilfredsheden hos vores brugere og modvirker kødannelser i omstillingen. Jeg anbefaler gerne andre at benytte sig af den service, som Valeur Customer Service udbyder.”

Vi hjælper med at frigive ressourcer
Bruger du Valeur Customer Service som hjælp til omstillingen, skaber du samtidig sikkerhed, service og kvalitet i jeres kundebetjening.
Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.
Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan give dig hjælp med omstillingen.