
Unik Begravelse
Valeur Customer Service tager vores kunder alvorligt
Ejeren, Mette-Marie Nikolajsen, er glad for at Valeur Customer Service passer deres telefon.
“For mig har beslutningen om at lade Valeur Customer Service varetage Unik Begravelses telefonpasning, været en stor hjælp. Dette gælder også for vores kunder, som ofte er i sorg og har brug for omgående vejledning.
Det kan være svært at modtage opkald fra personer, som netop har mistet, men hos Valeur Customer Service bliver alle vores kunder modtaget alvorligt, og på rette vis sendes deres besked og ønsker videre til os.”

Aarhus

1 ansat

Privat

Bedemand
Medarbejderne er modne og kompetente
“Som bedemand kan jeg af gode grunde ikke være ved telefonen, når jeg har samtaler med de pårørende. Derfor er det vigtigt, at jeg har nogle kompetente og modne mennesker til at tage imod indgående opkald og sikre god kundebetjening.
Jeg får en besked over SMS straks efter opkaldet, hvormed jeg har mulighed for at ringe tilbage med det samme, hvor kunden har behov for vores service.”
Vi hjælper med at frigive ressourcer
Bruger du Valeur Customer Service som telefonpasningsfirma, skaber du samtidig sikkerhed, service og kvalitet i jeres kundebetjening.
Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.
Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning.