Dutch customer service agent

e-Commerce kundesupporter til vores Retail-team

Drømmer du om et job med et stort ansvar og en bred berøringsflade? Så har vi en unik mulighed til dig.

Krisen har skærpet virksomhedernes fokus på kunderne. Handlen rykker online, og her kommer konkurrencen især til at stå om den digitale kundeservice.

Det kan vi mærke hos Valeur. I de seneste uger har vi fået mere end dobbelt så travlt i vores kundeservice-forretning, fordi flere og flere virksomheder vil huskes for en behagelig og effektiv kunderejse på nettet.

 

Om Valeur Customer Service

Hos Valeur Customer Service tilbyder vi outsourcing af kundeservice til danske og nordiske e-Commerce og Omnichannel virksomheder.

Vores mål er at forbedre vores kunders konkurrenceevne ved at tilbyde en kvalitetsrig kundeservice og forbedret markedsandel.Vores arbejdsproces er kendetegnet ved høj erfaring, fleksibilitet og kvalitet og særligt indenfor Retail oplever vi en stor efterspørgsel.

Derfor søger vi nu efter 2 e-commerce supportere, der kan sige ”ja” til følgende:

 

–  Du brænder for kundeservice

–  Kommunikation – både internt og eksternt

–  Oplæring/træning af ens kollegaer

–  Stor forretningsforståelse – søger hele tiden at optimere på kundens løsning

 

Kan du give kunder den bedste mulige kundeoplevelse? 

Vi samarbejder med nogle af landets største og mest spændende brands, men vi ønsker at styrke vores position indenfor dette felt. Derfor søger vi en ny kollega, som er klar til at tage ansvaret for at onboarde vores nye kunder i denne kategori, samt gå forrest når vi skal give deres kunder den bedst mulige kundeoplevelse – både på telefonen, mail og de sociale medier.

 

Arbejdsopgaver

–  Levere best-in-class kundeservice

–  Sikre optimal kommunikation mellem Valeur og vores kunder

–  Oplæring og træning 

–  Komme med inputs til optimering af samarbejdet mellem Valeur og vores kunder

–  Håndtering af kundehenvendelser

 

Som person er du:

–  Positiv – både i tankegang og som person

–  Forretningsorienteret

–  En god kollega – vi løfter i flok og alle skal byde ind

 

Erfaring med:

–  Kundeservice og salg

–  Brancheerfaring inden for Retail

–  e-Commerce

–  Logistik

–  IT- og systemforståelse

–  Sprogkyndig

 

Om Valeur A/S

Valeur er en familieejet virksomhed, som blev etableret i 1992 af Karin Valeur. I de første 10 år voksede virksomheden gradvist, men derefter tog virksomheden det helt store spring i omsætningen. Det resulterede i, at Valeur blev kåret fem år i træk som Gazelle af Børsen i årene 2006, 2007, 2008, 2009 og 2010.  

Vi har stadig bevaret vores konservative holdninger til virksomhedsdrift, hvor en solid og sund økonomi er lige så vigtig, som at have begge ben på jorden. Det har vi b.la. dokumenteret med vores mange AAA-ratings.

 

 

Ønsker du at vide mere?

 

Eller kender du den rette til denne spændende mulighed, så tøv endelig ikke med at kontakte os. 

Rikke Røjgaard, Operation Manager
Mobil: 2637 3765

Mail: hr@valeur.dk

Per - Customer Service Manager