Dutch customer service agent

E-Commerce Praktikant med fokus på SoMe

Drømmer du om en praktikplads med fokus på SoMe for store danske og internationale webshops? Så har vi en unik mulighed til dig.

 

Om Valeur Customer Service

Hos Valeur Customer Service tilbyder vi outsourcing af kundeservice til danske og nordiske e-Commerce og Omnichannel virksomheder. Men vi ønsker at styrke vores samarbejde med vores kunder, og her spiller SoMe en meget stor rolle.

 

Derfor søger vi nu efter en, der kan sige ”ja” til følgende: 

–  Du brænder for e-Commerce – Særligt SoMe som både marketing og kommunikations værktøj

–  Du er en stærk kommunikator – både internt og eksternt

–  Du kan oplære/træne dine kollegaer i kommunikation på SoMe

–  Du har godt humør og ser muligheder frem for begrænsninger

 

Arbejdsopgaver

–  Udføre SoMe opgaver for vores kunder – Oftest på international niveau

–  Sparre med vores kunder og tilføre både kunden og Valeur merværdi i samarbejdet

–  Træne vores Customer Service Agent I SoMe kommunikation

 – Sikre optimal kommunikation mellem Valeur og vores kunder

 – Håndtering af kundehenvendelser – Både når der er run på, men i høj grad for at lære hvad kunder synes vores kunders sites fungerer – Hele Customer Journey delen

 

Andre arbejdsopgaver

–  Afhænger af dine kompetencer og interesseområder, men for den rette vil der også være mulighed for at arbejde med  optimering af www.valeurcs.dk og valeur.dk, leadgenerering, Add-words, SEO og andre Ad-hoc marketingopgaver

 

Som person er du:

–  Positiv – både i tankegang og som person

–  Forretningsorienteret

–  En god kollega – vi løfter i flok og alle skal byde ind

 

Erfaring med/brænder for:

–  SoMe

–  E-Commers

–  Digital markedsføring

–  Kommunikation

 

Der vil også være mulighed for aflønnede timer, der ligger ud over praktik timerne, eller forsætte på deltid efter endt praktikophold

 

Ønsker du at vide mere?

Ansøgning sendes hr@valeur.dk

Spørgsmål kan stilles til Rasmus Damgaard på mail rd@valeur.dk eller telefon 22 16 88 44

Per - Customer Service Manager