Energy

Energisektoren har været inde i en turbulent tid med forsynings-risici, politisk regulering og dårlig presse. Gennem de energiselskaber, vi allerede arbejder for, kan vi se, at de forhold har været med til at forvirre og frustrere kunderne.

I Valeur er vi eksperter i at absorbere den slags udfordringer. Vi leverer kundeservice til en række energiselskaber, og kan derfor kalde os specialister i at svare på de spørgsmål og løse de problemer, energikunderne har.

Vi har hele setup’et klar til også at servicere jer. Organisationen er på plads og erfaringerne høstet, så I kan glide lige ind og nyde godt af vores driftssikre kundeservice.

Vi er vant til at løse opgaver, som vedrører:

 

–  El

–  E-mobility, herunder support på ladestandere

–  Naturgas

–  Varmepumper

–  Olie

–  Driftsudfordringer generelt

–  Faktura spørgsmål

 

Og vi kan selvfølgelig gøre det samme for jer, og lidt til.

Ved at samarbejde med os får I sikkerhed for at blive førende i branchen på kundeservice. Samtidig tilpasser vi vores opgaveløsning og serviceniveau til de standarder, I har, så tilgængeligheden, responstiden og tonen flugter med netop jeres ambitioner og værdier.

Vores brancheløsning har en række andre fleksible mekanismer, der får vores fælles tandhjul til at dreje i takt:

Vi arbejder for virksomheder i flere brancher, med forskellige peak-perioder. Derfor har vi en omkostningseffektiv organisation, der kan håndtere pludselige spidsbelastninger og sætte nye standarder for begrebet deleøkonomi. 

Vi kan både levere en fuld service til jer eller etablere en overløbsordning, hvor vi træder til, når det er nødvendigt. Den samme fleksibilitet gælder teknisk: Vi tilbyder vores egen kundeservice-platform, men arbejder lige så ubesværet på jeres.

Opdag hvad vi kan gøre for jeres kundeservice

Vi giver dine kunder en professionel og personlig service på tværs af forskellige platforme. Vores ydelser sikrer en høj kundetilfredshed, som understøtter din virksomheds behov og fokuserer på kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel.

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe med at optimere jeres kundeservice.