Chat support med fokus på en højere kundetilfredshed

Government

I Valeur assisterer vi offentlige myndigheder, der gerne vil levere en god service til borgerne og gøre det så effektivt som muligt.

Vi holder allerede telefonrøret i vores ”varme hænder” for en række kommuner og styrelser. 

Vi har stor erfaring med at betjene alle danskere og har tålmodighed til at forklare tingene ordentligt. 

Samtidig sikrer vi os, at serviceniveauet matcher de høje standarder, vi er vant til at levere på hos vores private, konkurrenceudsatte kunder.

Vi er kendte for:

 

–  Vores lynhurtige responstid og udvidede åbningstider på alle kanaler

 

–  Vores venlige og ”pædagogiske” betjening

–  Vores fleksible løsninger med fuld service eller overløbsordning 

 

–  En kundeserviceplatform, vidensdatabase og rapportering, der sikrer et transparent og gnidningsfrit samarbejde med dig og din organisation

 

Vores businesscase er enkel: Da vi kun laver kundeservice, kan vi holde på dygtige medarbejdere, der virkelig brænder for faget. Og eftersom vi har kunder i forskellige brancher med forskellige peak-perioder, kan vi absorbere et langt større pres og drive en mere omkostningseffektiv organisation, end offentlige eller private virksomheder kan alene.

Det kalder vi for effektiv deleøkonomi. Du får alle fordelene, men deler omkostningerne med andre.

Opdag hvad vi kan gøre for jeres kundeservice

Vi giver dine kunder en professionel og personlig service på tværs af forskellige platforme. Vores ydelser sikrer en høj kundetilfredshed, som understøtter din virksomheds behov og fokuserer på kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel.

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe med at optimere jeres kundeservice.