Chat support med fokus på en højere kundetilfredshed

Travel and events

Der er næppe nogen som rejsebranchen, der oplever sæsonudsving i ferieperioderne, og som mærker kundernes frustrationer, hvis forventningerne ikke bliver indfriet.

For event-virksomheder kan det være svært at planlægge årets begivenheder, så der kommer et ensartet behov for kundeservice, som man kan dimensionere sin organisation efter.

I Valeur har vi specialiseret os i at absorbere de udsving, der kommer hen over året, så kunderne ikke mærker nogen forskel, og dit brand forbliver intakt.

Vi har også specialiseret os i at optræde empatisk over for kunderne og kanalisere energien over i et løsningsorienteret leje.

Vi kan selvfølgelig levere en full service til dig. Men der er også mange, som benytter sig af vores overløbsordning, hvor vi træder til i peak-perioder. Det kan vi gøre fuldstændig gnidningsfrit enten gennem vores egen kundeserviceplatform eller ved at koble os på din.

 

Vi er kendte for:

 

–  Vores lynhurtige responstid og udvidede åbningstider på alle kanaler

 

–  Vores venlige og professionelle betjening, hvor vi løser opgaven i din ånd

 

–  Vores erfarne team, der holder fokus på mersalg, gensalg og branding

 

–  Vores fleksible løsninger med full service eller overløbsordning på de vigtigste europæiske sprog

 

–  En kundeserviceplatform, vidensdatabase og rapportering, der sikrer et transparent og gnidningsfrit samarbejde med dig og din organisation

 

Vores businesscase er enkel: Da vi kun laver kundeservice, kan vi holde på dygtige medarbejdere, der virkelig brænder for faget. Og eftersom vi har kunder i forskellige brancher med forskellige peak-perioder, kan vi absorbere et langt større pres og drive en mere omkostningseffektiv organisation, end virksomheder kan alene.

Det kalder vi for effektiv deleøkonomi. Du får alle fordelene selv, men deler omkostningerne med andre.

Kontakt Klaus Valeur Leffers for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig.