
Videnscenter
Det er helt centralt for Valeur Customer Service at skabe værdi for eksisterende og potentielle kunder. Derfor deler vi gerne ud af vores erfaringer indenfor kundeservice og telefonpasning.
Du kan altid finde inspiration og rådgivning i vores mange guides og infographics.
Hvis du har behov for yderligere rådgivning eller assistance, tilbyder vi altid skræddersyede løsninger efter ønske.
3. april 2019

10 tips til at blive god til at lytte
Du skaber den største værdi for dine kunder, hvis du bruger aktiv lytning som en kompetence.
27. februar 2019

Sådan håndterer du utilfredse kunder
Din rolle indenfor kundeservice er at have fokus på at løse problemet på en rolig og professionel måde.
3. december 2018

Den gode kundeoplevelse
I denne artikel får du kendskab til 8 trin, som skaber en god struktur i samtalen.
10. oktober 2018

Effektiv spørgeteknik
I denne guide tager vi et kig på nogle effektive spørgeteknikker.
27. august 2018

Positiv sprog i kundeservice
I denne artikel vil du få kendskab til, hvilke ord du skal undgå og viden om positive ord og sætninger.