Medlemsservice
Få en professionel og personlig medlemsservice, der styrker relationer og frigør tid i jeres organisation. Hos ValeurCS håndterer vi alle henvendelser effektivt og venligt – og sikrer jer indsigt, opdaterede data og et stærkere fundament for medlemsvækst.

Hos ValeurCS hjælper vi foreninger med at skabe stærkere relationer, øge medlemsloyaliteten og sikre et professionelt, effektivt og datadrevet fundament for vækst. Som jeres eksterne medlemsservice tager vi hånd om hele kontakten med medlemmerne – uanset om det er via telefon, mail, chat eller sociale medier – og vi sørger for, at jeres medlemsdata altid er opdaterede og brugbare.
Vi ved, hvad det kræver at drive en forening med både hjerte og struktur. Med over 65 erfarne medarbejdere, en gennemsnitsalder på 45 år og høj anciennitet i teamet, får I en fleksibel og stabil samarbejdspartner, der arbejder som en integreret del af jeres organisation.
Vi tilbyder udvidet åbningstid alle ugens dage, så medlemmerne altid bliver mødt venligt og professionelt – når det passer dem. Og vi kan levere medlemsservice på flere sprog, så alle føler sig set, hørt og forstået.
Samtidig giver vi jer værdifuld indsigt i kontaktårsager, trends og mønstre. Det hjælper jer med at styrke jeres kommunikation, udvikle nye tilbud og sikre en mere målrettet rekruttering. Vi kan også tage den direkte kontakt til potentielle medlemmer – altid med respekt og professionalisme.

Mere tid til dine kunder

Fleksibel og skalerbar løsning

Flersproget kundesupport
Med ValeurCS får I:
-
Bedre medlemsoplevelser og højere loyalitet
-
Mindre administrativt pres og mere tid til kerneopgaver
-
Datadrevet beslutningsgrundlag
-
Fuld kontrol over jeres medlemsdata
-
En samarbejdspartner, der forstår foreningslivet
Vi er her for at støtte jer i jeres mission – og gøre hverdagen lettere for både jer og jeres medlemmer.
Hvad siger vores kunder?
Valeur Customer Service har været en god investering og en god oplevelse for os. Valeur stikker ud på markedet med en fleksibel service til os, der ikke kan klare os med en chatbot, men ønsker at give vores kunder en professionel og personlig betjening.
Vi nyder godt af Valeurs hurtige responstid, og så har det været dejligt at opleve, hvor begejstret de er gået til opgaven. Men kan mærke, at Valeurs konsulenter brænder for at suge til sig og hjælpe kunderne lige så godt, som vi selv gør.

Mette Hein Saugmann
Chief Sales Officer
Har du lyst til at høre mere?
Kontakt mig for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Det er ganske uforpligtende!
Valeur Customer Service A/S