FAQ customer service

FAQ

Hvordan outsourcer jeg min kundeservice til Valeur Customer Service?

Vi skræddersyr altid en unik løsning til hver kunde, ud fra kundens behov, systemer og ønsker fra samarbejdet. Ring allerede i dag og høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med din kundeservice.

– Vi har behov for at vide hvor mange kald, mails, chats du forventer vi skal hjælpe jer med

– Forventet behandlingstid pr. kald/mail/chat

– Hvilke tidsrum/åbningstider

– Hvilke markeder/lande

 

Hvordan fungerer det rent praktisk?

Hver kunde får tildelt et telefonnummer i vores platform. Når jeres kunder ringer ind, vil skærmen vise alle jeres oplysninger, så som aftalt velkomsthilsen, produktinformationer, medarbejderoversigt m.m. Det sikrer, at vi uden problem kan repræsentere din virksomhed og hjælpe jeres kunder med deres forespørgsler.

Der vil blive afholdt et opstartsmøde, hvor procedurer og opgaver aftales. De tilknyttede medarbejdere får en grundig oplæring i jeres services og ydelser, og får et godt kendskab til jeres virksomhed og kunder. I vil derfor opleve, at medarbejderne kommer til at fungere som en naturlig del af virksomheden, hvilket gør det muligt at opretholde et højt serviceniveau.

 

Dækker I alle brancher?

Vores medarbejdere har en gennemsnitlig erfaring på over 10 år indenfor kundeservice. De kommer alle fra forskellige brancher, og kan derfor varetage mange forskellige typer virksomheder og brancher. Vores medarbejdere forstår jeres virksomhedskultur og de er trænede i at fungere som en naturlig del af jeres virksomhed. Vi har erfaringen indenfor de fleste brancher, og vi bliver ofte valgt af webshops, kædebutikker og andre B2C-virksomheder.

Læs hvad vores kunder fortæller om vores services her.

 

Hvordan er åbningstiderne?

Tilgængelig er en af de vigtigste faktorer for dine kunder. Vi har åbent alle hverdage fra 8.00 – 21.00 samt lørdage fra 10.00 – 14.00. Har du behov for hjælp uden for dette tidsrums, så kan vi skræddersy en særlig løsning for din virksomhed.

 

Kan I håndtere store opkalds-volumen og over-flow?

Fordelen ved at outsource jeres kundeservice er at ingen opkaldsvolumen er for stor. I tilfælde af over-flow vil der blot blive allokeret flere medarbejdere til at varetage opkaldende.

 

Hvad er fordelene ved at outsource min kundeservice?

Du får mange konkurrencemæssige fordele ved at outsource din kundeservice og e-commerce support til Valeur Custumer Service.

 

Du får følgende fordele:

– Vi har åbent alle hverdage fra 8.00 – 21.00 samt lørdage fra 10.00 – 14.00. Har du behov for hjælp uden for dette tidsrums, så kan vi skræddersy en

– Store besparelse og flere frie ressourcer til jeres kernekompetencer

– Mulighed for at skalere op og ned efter sæson, ferieperioder osv. Samme høje niveau året rundt

– Specialiserede medarbejdere indenfor kundeservice

– Øget effektivitet og konkurrenceevne

– Et større fokus på dine kerneydelser

– Øget kundeloyalitet og kundetilfredshed

– Mersalg på kundehenvendelser – Gør kundeservice til en aktiv del af din salgsstrategi

 

Hvilke løsninger tilbyder I indenfor kundeservice?

Valeur Customer Service tilbyder total-løsninger på flere forskellige platforme. Forventningerne fra kunderne er bliver højere på grund af et stigende antal muligheder på markedet. Der er et utal af muligheder for forbrugerne, hvilket betyder af god kundeservice er blevet en essentiel faktor for at skille sig ud fra konkurrenterne.

 

Vi tilbyder derfor kundeservice på de følgende platforme:

1. Telefonisk kundeservice

2. E-mail support

3. Chat support

4. Sociale medier

 

Hvad koster det?

Prisen varierer afhængig af opkaldsvolumen, antal ønskede platforme, størrelse på virksomheden, antal lande, hvor vi skal operere og omgang af administrative opgaver, som vi skal dække.

Vi fremsender gerne et uforpligtende tilbud. Kontakt os her.

 

Kan I varetage e-commerce support for webshops?

Ja, vi varetager gerne jeres e-commerce support, så I får tiden til at vækste jeres forretning.

Vi sørger bl.a. for:

1. Reklamationsbehandling

2. Ordrehåndtering

3. Track and trace

4. Mersalg på kundehenvendelser

 

Hvilket styresystem bruger I?

Valeur Customer Service benytter en AVAYA Call Center løsning, som inkluderer adskillige applikationer til en contact center platform. Platformen tilbyder detaljerede service og effektivitetsrapporter som medvirker til at sikre løbende evalueringer og kvalitetsstyring. Rapporter kan tilpasses efter behov og ønsker.

AVAY telefonplatformen sikrer, at alle nødvendige oplysninger omkring jeres virksomhed og kunder bliver vist på skærmen, så vores medarbejdere uden problemer kan løse alle opkald direkte. Vores platform kan tilkobles alle telefonanlæg og operatører.

Det er muligt at route opkald til de medarbejdere, der opfylder de ønskede kompetencer og nødvendige sprogkrav. Der er ligeledes mulighed for velkomsthilsen og natsvar på flere sprog, alt efter landekode for opkaldet.

 

Hvad sker der ved tekniske nedbrud?

Hvis software til håndtering af indgående opkald har nedbrud, sendes opkaldende ind i en ringegruppe på selve telefonssystemet, så opkald stadig kommer ind. Ved større nedbrud, porteres alle opkald uden om systemet, og direkte til mobiltelefoner. I begge tilfælde, opbevares kundedata decentralt, således vi manuelt kan finde relevante informationer. Samtidig har vi leverandør redundans på vores internet, så hvis kablede net går ned, skiftes automatisk til GSM/4G dækning.

 

Hvordan foregår opstarten?

Der afholdes opstartsmøde, hvor procedurer og opgaver aftales. De tilknyttede medarbejdere får en grundig oplæring i jeres services og ydelser, og får et godt kendskab til jeres virksomhed og kunder. I vil derfor opleve, at medarbejderne kommer til at fungere som en naturlig del af virksomheden, hvilket gør det muligt at opretholde et højt serviceniveau.

 

Kan jeres medarbejdere repræsentere vores virksomhed?

Vores medarbejdere er trænede i at repræsentere jeres virksomhed, og de er specialister i at give en god service. Fordelen er at du får adgang til trænede specialister i kundeservice, hvilket giver din virksomhed en konkurrencemæssig fordel. Det betyder, at vi udbygger dine kunderelationer, og søger for at dit brand forbliver intakt. Yderligere, betyder en styrket kunderelation, at du kan fastholde dine kunder.

 

Hvordan sikrer I kvaliteten i servicen?

Vi går meget op i at kvaliteten på vores service er høj. Det er især vigtigt i forhold til at kunne tiltrække og fastholde jeres kunder. For at sikre en høj kvalitet måler vi b.la. tiden til opkaldet bliver taget, samtaletiden, antal kunder i kø og meget mere.

Vi træner løbende vores medarbejdere, så de hele tiden kan forbedre jeres service, og dermed også jeres konkurrenceevne.

 

Kan I varetage vores kundeservice i udlandet?

Ja – Valeur har specialiseret sig i en række internationale markeder, hvor vores kendskab er særdeles høj. Det skyldes vores solide tilstedeværelse på disse markeder, hvorfor vi kan tilbyde en ekstraordinær service for dine kunder i udlandet.  Vi kender både kulturen og traditionerne, og vi ved hvordan vi skal imødegå kundernes forventninger, så de får en god kundeoplevelse. På alle vores internationale markeder, har vi medarbejdere, som taler modersmålet.

Valeurs primære internationale markeder er følgende:

Tyskland

Sverige

Norge

Finland

Polen

 

Hvordan afrapporterer I?

Opfølgning på samarbejdet, kvalitetskontrol, videndeling og serviceniveau gennemføres løbende. Valeur Customer Service vil være i direkte kontakt med en til to personer hos jer med henblik på at kunne reagere hurtigt på eventuelle ændringer i løbet af dagen.

 

Kan jeg besøge Valeur Customer Service?

Vi anbefaler altid, at vores kunder kommer på et besøg, og møder vores medarbejdere. Det er vigtigt for os, at I føler jeg trygge ved at overlade jeres service til os.