Solsikkelinje
Med Valeurs solsikkelinje får jeres virksomhed en tryg og inkluderende telefonløsning, hvor særligt uddannede medarbejdere møder mennesker med usynlige handicap med forståelse, tålmodighed og omsorg – og samtidig styrker I jeres sociale ansvar og viser virksomhedens menneskelige ansigt.
Solsikkesnor – en særlig telefonlinje til kunder med usynlige handicap.
I Valeur tilbyder vi en solsikkelinje til offentlige og private virksomheder, der ønsker at inkludere flere borgere og kunder.
En solsikkelinje er en særlig telefonlinje, hvor mennesker med funktionsnedsættelser kan henvende sig og være sikre på at møde forståelse og tålmodighed i den anden ende.
Vores solsikkelinje er bemandet med kundeservice-medarbejdere, der har gennemført vores egen grundige solsikkeuddannelse.
Disse medarbejdere forstår at skabe et trygt rum for samtalen og tage hensyn til mennesker med usynlige handicap som angst eller autisme, hørehæmning eller talebesvær.
Rent praktisk fungerer det sådan, at I som virksomhed får et ekstra telefonnummer til solsikkelinjen. Det nummer bliver kun besvaret af vores særligt uddannede personale.
Nummeret kan stå side om side med jeres normale kontaktoplysninger på hjemmesiden sammen med information om formålet med ordningen og målgruppen for den.

Solsikkeprogrammet
Ideen til solsikkelinjen stammer fra Solsikkeprogrammet, en organisation, der udspringer fra Storbritannien, og som arbejder internationalt for at forbedre forholdene for mennesker med usynlige handicap.
Hvis du synes, du har set solsikke-logoet før, kan det være, du har set det i en snor om halsen, f.eks. på passagerer i lufthavne. Solsikkesnoren bæres som tegn på et usynligt handicap, og den er også en del af Solsikkeprogrammet.
Kontakt os for mere info om, hvordan solsikkelinjen kan være med til at hjælpe jeres kunder, vise din virksomheds menneskelige ansigt og løfte jeres sociale ansvar.
Hvad siger vores kunder?
Valeur Customer Service har været en god investering og en god oplevelse for os. Valeur stikker ud på markedet med en fleksibel service til os, der ikke kan klare os med en chatbot, men ønsker at give vores kunder en professionel og personlig betjening.
Vi nyder godt af Valeurs hurtige responstid, og så har det været dejligt at opleve, hvor begejstret de er gået til opgaven. Men kan mærke, at Valeurs konsulenter brænder for at suge til sig og hjælpe kunderne lige så godt, som vi selv gør.

Mette Hein Saugmann
Chief Sales Officer
Har du lyst til at høre mere?
Kontakt mig for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Det er ganske uforpligtende!
Valeur Customer Service A/S
