Om Valeur Customer Service
Valeur Customer Service arbejder dedikeret for at repræsentere din virksomhed med stor troværdighed og skabe gode kundeoplevelser for jeres kunder. Vores medarbejdere er specialister indenfor feltet og sikrer jer et højt serviceniveau.
Din virksomhed får en partner, som forstår hvor vigtig kundeservice er for jeres brand. Vi arbejder hårdt på at styrke jeres omdømme med en excellent kundeservice, der både fastholder og tiltrækker nye kunder.
Vores succes er direkte forbundet med vores kunders tilfredshed, og derfor er jeres behov vores grundsten. Vores fleksible system kan udfoldes på flere platforme og vores brede branchekendskab sikrer, at jeres kunder får den hjælp, de har behov får. En positiv kundeoplevelse vil minimere kundeafgangsraten og sprede et positivt omdømme.
Vores mission
Vores mål er at forbedre vores kunders konkurrenceevne ved at tilbyde en kvalitetsrig kundeservice. Vi vil øge vores kunders omsætning, forbedre deres markedsandel og give en større forståelse af deres kunder. Vores arbejdsproces er kendetegnet ved høj erfaring, fleksibilitet og kvalitet.Klaus Valeur Leffers
CEO
Vores mission
Vi mener, at den bedste kundeservice opstår, når man sætter kunden i centrum. Vi tror på, at de bedste resultater opnås ved dialog, fælles fodslag og et langvarigt samarbejde. Vores arbejdsproces er kendetegnet ved høj erfaring, fleksibilitet og kvalitet.Klaus Valeur Leffers
CEO
Organisation

Klaus Valeur Leffers
CEO
Klaus Valeur Leffers er adm. dir. og partner siden 2016. Han er en af landets fremmeste eksperter inden for kundeservice og teknologier som AI, der fremmer fremtidens løsninger. Klaus er konstant opdateret om de seneste trends inden for kundeservice og om de ændringer, der sker i kundernes behov og forventninger.
De seneste 20 år har Valeur etableret sig som en førende virksomhed i Danmark. Nu arbejder Klaus målrettet på at opnå global dækning fra kontorer i flere verdensdele samt skræddersyede lokale løsninger, der gør det nemt for danske virksomheder at drive e-handel i udlandet.
Dette giver Klaus mulighed for at sammenligne på tværs af internationale markeder og forstå de regionale konjunkturer. Klaus’ ekspertise og lederskab er afgørende for Valeurs succes og visionen om at levere førsteklasses løsninger inden for kundeservice og teknologi.

Malene Bandholtz
COO
Malene Bandholtz har været en del af Valeur Customer Service siden december 2021 og har i sin tid hos os påtaget sig flere nøglefunktioner.
Med en uddannelses- og erhvervsmæssig baggrund inden for marketing og salg bringer Malene en strategisk tilgang til sit arbejde.
Malene er ansvarlig for vores E-Commerce kunder og fokuserer på at udvikle stærke partnerskaber gennem løbende optimering og implementering af innovative løsninger.
Som certificeret Gorgias Service Partner hjælper hun med at forbedre kundernes helpdesks ved at højne automatisering og effektivitet, samtidig med at kvaliteten og den personlige kundeservice bevares.
Til daglig har Malene ansvaret for den daglige drift, hvor hun sikrer et tæt samarbejde med kunder for at forstå deres behov og levere skræddersyede løsninger, der understøtter deres forretningsmål.

Else Gammelgaard Madsen
Head of Energy & BtB Services
Else Gammelgaard Madsen har været en del af Valeur Customer Service siden 2011 og har gennem årene opbygget en bred og dyb erfaring inden for erhvervslivet. Hendes karriere spænder over en række forskellige brancher og funktioner, herunder kundeservice, salg, HR, administration, produktion, coaching, konflikthåndtering, teamudvikling og stresshåndtering.
Med en stærk passion for excellent kundeservice har Else bidraget til at sikre høj kvalitet og kontinuerlig forbedring af både interne og eksterne kundeserviceprocesser.
Hun har desuden spillet en central rolle i udviklingen og optimeringen af vores telefoniløsninger. I tæt samarbejde med datamanagement-afdelingen er hun ansvarlig for implementeringen og vedligeholdelsen af Puzzel kontaktcenterløsningen. Denne løsning integrerer alle kundeservicekanaler på ét sted og sikrer en forbedret og sammenhængende kunderejse.
Else er kendt for sin dedikation, og sin evne til at omsætte komplekse udfordringer til effektive og brugervenlige løsninger, der gavner både medarbejdere og kunder.

Mette Hein Saugmann
Chief Sales Officer
Har du lyst til at høre mere?
Kontakt mig for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Det er ganske uforpligtende!
Valeur Customer Service A/S