Administrativ support
Med Valeurs administrative support får du fleksibel hjælp til bilagshåndtering, dataindtastning og kundekommunikation. Vi tilpasser løsningen til din virksomheds behov, så du kan optimere effektiviteten, minimere omkostningerne og fokusere på din kerneforretning – uden at gå på kompromis med kvalitet eller compliance.

Det administrative arbejde i virksomheder kan variere betydeligt over tid. Derfor kan det – under spidsbelastning – være rart at have en betroet partner ved hånden.
I Valeur har vi et erfarent team, der kan hjælpe dig med at informere dine kunder, håndtere dine bilag og indtaste store mængder data.
Det er en service, der kan være relevant for banker og andre finansielle virksomheder over rådgivere som revisions- og advokathuse til ejendomsadministratorer, organisationer og styrelser.
Vores mål er at matche dig på effektiviteten og spare dig for store omkostninger, fordi du kan få fleksibiliteten hos os i stedet for at opretholde en stor og tung organisation. Vi tilbyder en bred vifte af løsninger, herunder bilagshåndtering, administrative supporttjenester og dataindtastning med timebaseret fakturering.
Du kan være sikker på, at dine processer bliver håndteret professionelt og effektivt af vores erfarne team. Og vi kan tilpasse vores tjenester præcist efter dine behov og dit budget.
Sikkerhed og compliance har naturligvis højeste prioritet for os. Vi er bevidste om vores ansvar i forhold til at beskytte dine data og overholde GDPR-reglerne.
Med vores support-løsning kan du opnå optimal effektivitet og omkostningskontrol, samtidig med at du frigør tid og ressourcer til at fokusere på din kerneforretning.
Vores model eliminerer behovet for at opretholde en stor intern funktion til håndtering af disse processer. Derfor kan du forvente betydelige besparelser.

Mere tid til dine kunder

Fleksibel og skalerbar løsning

Flersproget kundesupport
Indhentning af dokumentation
Hvidvaskloven stiller særlige krav til virksomhedernes forretningsgange og kontrol. Den opgave kan være tung at løfte, hvis man vil undgå at køre med overkapacitet i sin administrationsafdeling.
I Valeur hjælper vi virksomheder, navnlig i finanssektoren, med den praktiske opgave at indhente dokumentation for kundernes identitet. Vi kontakter dine kunder og sikrer os, at disse fremsender foto/kopi af de nødvendige identitetspapirer.
Vi sørger naturligvis for, at kunden følger dine procedurer ift. sikkerhed og databeskyttelse.
I den digitale tidsalder har virksomheder stadigt sjældnere direkte kontakt med kunderne. Vi er meget bevidste om, at vi repræsenterer dig og dit brand, og at vi værner om dit omdømme ved at møde dine kunder med en moden stemme og en god service.
Hvad siger vores kunder?
Valeur Customer Service har været en god investering og en god oplevelse for os. Valeur stikker ud på markedet med en fleksibel service til os, der ikke kan klare os med en chatbot, men ønsker at give vores kunder en professionel og personlig betjening.
Vi nyder godt af Valeurs hurtige responstid, og så har det været dejligt at opleve, hvor begejstret de er gået til opgaven. Men kan mærke, at Valeurs konsulenter brænder for at suge til sig og hjælpe kunderne lige så godt, som vi selv gør.

Mette Hein Saugmann
Chief Sales Officer
Har du lyst til at høre mere?
Kontakt mig for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Det er ganske uforpligtende!
Valeur Customer Service A/S