Videnscenter

Her deler vi viden, tips og erfaringer om kundeservice – og giver dig samtidig et indblik i, hvad der rører sig hos os i Valeur Customer Service. Følg med og bliv inspireret af, hvordan vi skaber gode kundeoplevelser i praksis.

17. marts 2025

Valeur Customer Service i Købscentret

Valeur Customer Service CEO, Klaus Valeur Leffers, deltager i podcasten Købscentret, hvor han deler ud af gode råd indenfor kundeservice.

Læs mere

16. august 2023

Open for business in Tokyo and Chicago

Valeur Customer Service takes two giant international leaps. During August we take one step east and one step west, to Tokyo and Chicago.

Læs mere

17. september 2020

Michael Ejby bliver ny bestyrelsesformand i Valeur A/S

Valeur A/S får ny bestyrelsesformand pr. 1. oktober. Det bliver Michael Ejby, der har stor erfaring med e-handel og forretningsudvikling.

Læs mere

21. april 2020

Coronaen kalder på en ny digital kundeservice

Et skud Covid-19 har sat et væddeløb i gang på informationsmotorvejen.

Læs mere

15. marts 2020

Hjælp til landets sundhedsmyndigheder

Sundhedsmyndighederne kommer under et gevaldigt pres i de kommende uger, så her vil vi gerne tilbyde vores ledige kapacitet helt uden beregning.

Læs mere

28. oktober 2019

God kundeservice – nu også på hollandsk

Valeur Customer Service åbner op for det hollandske marked til januar 2020.

Læs mere

9. september 2019

Black Friday e-commerce support

Undgå kundeservicekaos og få hjælp til din webshops kundeservice på årets travleste dag.

Læs mere

8. august 2019

Kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel

Valeur Customer Service lancerer nye løsninger, der skaber højere kundetilfredshed og mere vækst for vores kunder.

Læs mere

3. april 2019

10 tips til at blive god til at lytte

Du skaber den største værdi for dine kunder, hvis du bruger aktiv lytning som en kompetence.

Læs mere

27. februar 2019

Sådan håndterer du utilfredse kunder

Din rolle indenfor kundeservice er at have fokus på at løse problemet på en rolig og professionel måde.

Læs mere

7. februar 2019

Valeurs internationale strategi

Valeur udvider sin internationale profil og baner vejen ind på nye markeder for vores kunder.

Læs mere

3. december 2018

Den gode kundeoplevelse

I denne artikel får du kendskab til 8 trin, som skaber en god struktur i samtalen.

Læs mere

10. oktober 2018

Effektiv spørgeteknik

I denne guide tager vi et kig på nogle effektive spørgeteknikker.

Læs mere

27. august 2018

Positiv sprog i kundeservice

I denne artikel vil du få kendskab til, hvilke ord du skal undgå og viden om positive ord og sætninger.

Læs mere