Videnscenter
Her deler vi viden, tips og erfaringer om kundeservice – og giver dig samtidig et indblik i, hvad der rører sig hos os i Valeur Customer Service. Følg med og bliv inspireret af, hvordan vi skaber gode kundeoplevelser i praksis.
17. marts 2025

Valeur Customer Service i Købscentret
Valeur Customer Service CEO, Klaus Valeur Leffers, deltager i podcasten Købscentret, hvor han deler ud af gode råd indenfor kundeservice.
16. august 2023

Open for business in Tokyo and Chicago
Valeur Customer Service takes two giant international leaps. During August we take one step east and one step west, to Tokyo and Chicago.
17. september 2020

Michael Ejby bliver ny bestyrelsesformand i Valeur A/S
Valeur A/S får ny bestyrelsesformand pr. 1. oktober. Det bliver Michael Ejby, der har stor erfaring med e-handel og forretningsudvikling.
21. april 2020

Coronaen kalder på en ny digital kundeservice
Et skud Covid-19 har sat et væddeløb i gang på informationsmotorvejen.
15. marts 2020

Hjælp til landets sundhedsmyndigheder
Sundhedsmyndighederne kommer under et gevaldigt pres i de kommende uger, så her vil vi gerne tilbyde vores ledige kapacitet helt uden beregning.
28. oktober 2019

God kundeservice – nu også på hollandsk
Valeur Customer Service åbner op for det hollandske marked til januar 2020.
9. september 2019

Black Friday e-commerce support
Undgå kundeservicekaos og få hjælp til din webshops kundeservice på årets travleste dag.
8. august 2019

Kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel
Valeur Customer Service lancerer nye løsninger, der skaber højere kundetilfredshed og mere vækst for vores kunder.
3. april 2019

10 tips til at blive god til at lytte
Du skaber den største værdi for dine kunder, hvis du bruger aktiv lytning som en kompetence.
27. februar 2019

Sådan håndterer du utilfredse kunder
Din rolle indenfor kundeservice er at have fokus på at løse problemet på en rolig og professionel måde.
7. februar 2019

Valeurs internationale strategi
Valeur udvider sin internationale profil og baner vejen ind på nye markeder for vores kunder.
3. december 2018

Den gode kundeoplevelse
I denne artikel får du kendskab til 8 trin, som skaber en god struktur i samtalen.
10. oktober 2018

Effektiv spørgeteknik
I denne guide tager vi et kig på nogle effektive spørgeteknikker.
27. august 2018

Positiv sprog i kundeservice
I denne artikel vil du få kendskab til, hvilke ord du skal undgå og viden om positive ord og sætninger.