Chat support med fokus på en højere kundetilfredshed

Contact Center – as a service

Når du vælger os til at hoste og bemande dit kontaktcenter, får du et behageligt ansigt udadtil og én ting mindre at bekymre dig om i fremtiden.

Du får budt dine besøgende ordentligt velkommen, får professionel kundeservice på alle kanaler og sikkerhed for, at du altid er ét skridt foran kunderne og konkurrenterne.

Derfor kan du se frem til større kundetilfredshed, bedre omdømme og øget salg.

 

Førende – teknisk og taktisk

Du kan sætte flueben ved den opgave, vi er eksperter i at løse, og koncentrere dig om den mission, du selv er på.

Alle dine kunder og stakeholders bliver guidet igennem kontaktcentret og betjent af den rigtige medarbejder.

Vi har 20 års erfaring i at betjene kunderne i øjenhøjde og løse deres problemer. Og hvor det er passende, holde fokus på din branding og dit salg.

Du trækker på vores gennemtestede kundeserviceplatform og -database, der er sikret i skyen og optimeret vha. kunstig intelligens.

Fordi vi har kunder med forskellige peak-perioder, kan vi absorbere et stort pres og drive vores organisation effektivt. Vi kalder det deleøkonomi: Du får fordelene selv, men deler omkostningerne med andre.

 

Alt det får du:

– Styr på din kundeservice og dit ansigt udadtil
– Care free løsning, hvor alle dine kommunikationskanaler er samlet ét sted
– Valeurs førende kundeservice med lynhurtig respons og udvidede åbningstider
– Gennemsigtigt samarbejde og løbende rapportering, så du til hver en tid kan kontrollere, at du får det, du forventer
– En fleksibel platform i skyen, som alle jeres applikationer og customer surveys kan integreres i
– Besparelser ved ikke selv at stå for licenser og løbende udvikling af platforme etc.

 

SMS – En Short, men smart Message Service

De fleste læser hurtigt de beskeder, de får på SMS. Derfor er SMS en effektiv kanal, når du vil informere dine kunder eller minde dem om aftaler.

Derfor virker SMS

– Du når en bred målgruppe med det samme budskab
– Kunderne oplever det som en god service, når du sender en personlig besked
– Du får et godt supplement til vores kontaktcenter og de øvrige kundeservice-kanaler

Det tekniske

SMS-løsningen er integreret i vores kundeserviceplatform, men fungerer også fint i dine egne systemer.

Kundernes SMS’er kan sættes op til automatisk besvarelse, på samme måde som det sker med Valeur Smart Chatbot.

Vores SMS-gateway giver mulighed for at:

– Du kan sende SMS’er til brugere i hele verden via internettet
– Du kan tracke og analysere dine data
– Dine kunder kan sætte varer og ydelser på telefonregningen