SoMe-kundeservice

Match jeres kunders forventninger med en digital tilstedeværelse

Med SoMe-kundeservice fra Valeur Customer Service opnår jeres virksomhed en digital tilstedeværelse som matcher de forventninger jeres kunder har. Vi sørger for at jeres kunder får gode kundeoplevelser uden at gå på kompromis med kvaliteten af jeres kundeservice.

 

Skab mere vækst på tværs af sociale medier

En stærk og skalerbar SoMe-kundeservice skaber meget mere end glade kunder. Den opbygger også kunderelationer, skaber ambassadører for jeres virksomhed og jeres produkter, forbedrer jeres NPS og minimerer omksotninger forbundet til jeres kundesupport.

Vores konsulenter er ikke kun eksperter i at skabe positive kundeoplevleser. De er også erfarne i at starte salgsdialogen og dermed skabe mere vækst ved hjælp af mersalg på tværs af de sociale medier.  

Virksomheder der forsømmer sociale medier oplever en 15% højere churn rate sammenlignet med virksomheder, der besvarer deres kunders henvendelser på tværs af sociale medier. Men at reagere på henvendelser er kun en begyndelse. 58% af kunderne vælger en virksomhed fra hvis de oplever en dårlig kundeservice.

 

Undgå at konkurrenterne kommer foran

Inden 2020 vil 90% af virksomheder servicere deres kunder på de sociale medier. 

33% foretrækker kundeservice
på de sociale medier

Kunder køber mellem
20-40% mere
efter en god oplevelse

71% af kunder anbefaler en virksomhed
efter en positive oplevelse

67% søger en løsning via
Facebook, Twitter og andre medier

Øg jeres konverteringsrate med synlige anmeldelser

Online anmeldelser er en vigtig del i kundernes købsproces. Vores erfarne konsulenter holder aktivt øje med social mentions af jeres virksomhed på de sociale medier, og skulle der opstå negative oplevelser, så er de hurtige til at reagere og forbedre den pågældende kundeoplevelse.

Positive anmeldelser er med til at styrke jeres image og hjælpe kunder med at navigere på markedet. Men der er også en række andre fordele forbundet med positive anmeldelser på de sociale medier.

En strategisk og effektiv SoMe-kundeservice er med til at skabe:

Højere konverteringsrate

Mere trafik til
jeres website

 

Større tillid
fra målgruppen 

Værdifuld feedback

 

Konsulenteffektivitet og positive kundeoplevelser

Kontinuerlig kvalitetssikring er med til at skabe den samme gode kundeservice for alle jeres kunder. Hos Valeur Customer Service er vi bevidste om, at responstid ikke er den altafgørende succeskriterie for et godt samarbejde. Derfor afholder vi løbende interne kvalitetsmøder, som er med til sikre, at kommunikationen er i tråd med jeres brand.

Vi måler også vores medarbejdere på kvalitative parametre som tone, kommunikation, stil og hvor tilfredse jeres kunder er baseret på dialoger med vores konsulenter. Vi måler både den enkelte konsulents effektivitet og de enkelte kundeoplevelser, samt om vores konsulenter er opdateret på jeres produkter. På den måde kan vi sikre, at jeres kunder altid får en god kundeoplevelse, og at jeres virksomhed bliver beriget med flere glade og loyale kunder.

 

Alle platforme, alle brancher

Vores konsulenter er vant til at arbejde med verdens førende support platforme. Hvis jeres virksomhed bruger en support platform som ikke er på vores liste, så kontakt os og vi finder en løsning hvor vi integrerer vores kundeserviceløsninger til netop jeres support platform.

 

Facebook

Instagram

Twitter

Trustpilot

Så nemt kommer du i gang 

Analyse af jeres virksomed

Træning af konsulenter

Træning af konsulenter

Test af chat support

Test

Vi går live

Vi går live

Vi bruger jeres eksisterende chat platform

Valeur Customer Service hjæler din virksomhed med mersalg.

Vi hjælper med mersalg

Chat transskriberinger og leads

Forbedringer

Forbedringer

Analyse af jeres virksomhed

For at give jeres kunder den bedste oplevelse, starter vores samarbejde med, at Valeur indsamler viden og information omkring jeres virksomhed, produkter og/eller ydelser. Vores konsulenter får tilsendt en FAQ fra jeres virksomhed, hvilket indeholder de mest stillede spørgsmål fra jeres kunder. 

 

Træning af konsulenter

Vi starter ethvert samarbejde med en to ugers trænings periode af vores konsulenter. Undervejs i denne periode opsætter vi træningssessioner for vores konsulenter, så de får en forståelse for hvad jeres kunder forventer og ønsker. Sådan skaber vi de bedste rammer for succesfulde kundeoplevelser. Vores store kendskab til chat support gør, at vi har erfaring med de mest populære chat funktions udbydere. I behøver derfor ikke at foretage ændringer af jeres eksisterende systemer eller chat-platforme.

Test

Baseret på den indsamlede information, tester vi løbende vores fremgangsmetode for, hvordan jeres kunder skal varetages. Dermed sikrer vi, at de altid får den bedste oplevelse, ligegyldigt hvad deres behov eller ønske er. 

Vi går live

Efter opstarten sender vi regelmæssigt rapporter over interaktioner med jeres kunder gennem vores chat support, så I aldrig mister kontakten til jeres kunder. I får mulighed for at overvåge hvordan vores konsulenter arbejder på alle stadier af vores samarbejde. 

Vi bruger jeres eksisterende chat platform

Mange af vores kunder bruger Intercom eller Zendesk Chat, men vi kan også håndtere andre platforme. Hos Valeur Customer Service er det nemt at være kunde. Vi håndterer alt det praktisk i form af setup, så vi kan komme hurtigst muligt i gang med at skabe de gode kundeoplevelser.

Vi hjælper jer med mersalg

Valeur er et salgshus med mere end 28 års salgserfaring. Vores modne og erfarne konsulenter bliver dermed en integreret del af jeres salgsafdeling. Hos Valeur Customer Service går salg og kundeservice hånd i hånd. 

Chat transskriberinger og leads

Det betyder meget for os, at jeres virksomhed ikke mister kontakten til jeres kunder. Derfor fremsender vi løbende både chat transskriberinger og leads, så jeres virksomhed fastholder den nødvendige viden om jeres kunder. 

Forbedringer 

Det er vigtigt at I altid gøre os opmærksom på ændringer og nyheder i forhold til jeres produkter og/eller ydelser. Dermed er vores konsulenter altid opdateret, og har bedre muligheder for at skabe positive kundeoplevelser med vores chat support. 

Hvad siger vores kunder?

home

“Det var vigtigt for os at finde nogle, som vi kan stole på, fordi vi lever af kundeoplevelser. Der faldt vi for Valeurs erfaring på markedet og ancienniteten på deres medarbejdere. Vi er blevet taget utrolig godt imod.”

Torben Ebsen, Markedsansvarlig
home