
SoMe-kundeservice
Match jeres kunders forventninger med en digital tilstedeværelse
Med SoMe-kundeservice fra Valeur Customer Service opnår jeres virksomhed en digital tilstedeværelse som matcher de forventninger jeres kunder har. Vi sørger for at jeres kunder får gode kundeoplevelser uden at gå på kompromis med kvaliteten af jeres kundeservice.
Skab mere vækst på tværs af sociale medier
En stærk og skalerbar SoMe-kundeservice skaber meget mere end glade kunder. Den opbygger også kunderelationer, skaber ambassadører for jeres virksomhed og jeres produkter, forbedrer jeres NPS og minimerer omksotninger forbundet til jeres kundesupport.
Vores konsulenter er ikke kun eksperter i at skabe positive kundeoplevleser. De er også erfarne i at starte salgsdialogen og dermed skabe mere vækst ved hjælp af mersalg på tværs af de sociale medier.
Virksomheder der forsømmer sociale medier oplever en 15% højere churn rate sammenlignet med virksomheder, der besvarer deres kunders henvendelser på tværs af sociale medier. Men at reagere på henvendelser er kun en begyndelse. 58% af kunderne vælger en virksomhed fra hvis de oplever en dårlig kundeservice.
Undgå at konkurrenterne kommer foran
Inden 2020 vil 90% af virksomheder servicere deres kunder på de sociale medier.
Øg jeres konverteringsrate med synlige anmeldelser
Online anmeldelser er en vigtig del i kundernes købsproces. Vores erfarne konsulenter holder aktivt øje med social mentions af jeres virksomhed på de sociale medier, og skulle der opstå negative oplevelser, så er de hurtige til at reagere og forbedre den pågældende kundeoplevelse.
Positive anmeldelser er med til at styrke jeres image og hjælpe kunder med at navigere på markedet. Men der er også en række andre fordele forbundet med positive anmeldelser på de sociale medier.
En strategisk og effektiv SoMe-kundeservice er med til at skabe:

Højere konverteringsrate

Mere trafik til
jeres website

Større tillid
fra målgruppen

Værdifuld feedback
Konsulenteffektivitet og positive kundeoplevelser
Kontinuerlig kvalitetssikring er med til at skabe den samme gode kundeservice for alle jeres kunder. Hos Valeur Customer Service er vi bevidste om, at responstid ikke er den altafgørende succeskriterie for et godt samarbejde. Derfor afholder vi løbende interne kvalitetsmøder, som er med til sikre, at kommunikationen er i tråd med jeres brand.
Vi måler også vores medarbejdere på kvalitative parametre som tone, kommunikation, stil og hvor tilfredse jeres kunder er baseret på dialoger med vores konsulenter. Vi måler både den enkelte konsulents effektivitet og de enkelte kundeoplevelser, samt om vores konsulenter er opdateret på jeres produkter. På den måde kan vi sikre, at jeres kunder altid får en god kundeoplevelse, og at jeres virksomhed bliver beriget med flere glade og loyale kunder.
Alle platforme, alle brancher
Vores konsulenter er vant til at arbejde med verdens førende support platforme. Hvis jeres virksomhed bruger en support platform som ikke er på vores liste, så kontakt os og vi finder en løsning hvor vi integrerer vores kundeserviceløsninger til netop jeres support platform.




Trustpilot
Så nemt kommer du i gang

Analyse af jeres virksomed

Træning af konsulenter

Test

Vi går live

Vi bruger jeres eksisterende chat platform

Vi hjælper med mersalg

Chat transskriberinger og leads

Forbedringer
Analyse af jeres virksomhed
For at give jeres kunder den bedste oplevelse, starter vores samarbejde med, at Valeur indsamler viden og information omkring jeres virksomhed, produkter og/eller ydelser. Vores konsulenter får tilsendt en FAQ fra jeres virksomhed, hvilket indeholder de mest stillede spørgsmål fra jeres kunder.
Træning af konsulenter
Vi starter ethvert samarbejde med en to ugers trænings periode af vores konsulenter. Undervejs i denne periode opsætter vi træningssessioner for vores konsulenter, så de får en forståelse for hvad jeres kunder forventer og ønsker. Sådan skaber vi de bedste rammer for succesfulde kundeoplevelser. Vores store kendskab til chat support gør, at vi har erfaring med de mest populære chat funktions udbydere. I behøver derfor ikke at foretage ændringer af jeres eksisterende systemer eller chat-platforme.
Test
Baseret på den indsamlede information, tester vi løbende vores fremgangsmetode for, hvordan jeres kunder skal varetages. Dermed sikrer vi, at de altid får den bedste oplevelse, ligegyldigt hvad deres behov eller ønske er.
Vi går live
Efter opstarten sender vi regelmæssigt rapporter over interaktioner med jeres kunder gennem vores chat support, så I aldrig mister kontakten til jeres kunder. I får mulighed for at overvåge hvordan vores konsulenter arbejder på alle stadier af vores samarbejde.
Vi bruger jeres eksisterende chat platform
Mange af vores kunder bruger Intercom eller Zendesk Chat, men vi kan også håndtere andre platforme. Hos Valeur Customer Service er det nemt at være kunde. Vi håndterer alt det praktisk i form af setup, så vi kan komme hurtigst muligt i gang med at skabe de gode kundeoplevelser.
Vi hjælper jer med mersalg
Valeur er et salgshus med mere end 28 års salgserfaring. Vores modne og erfarne konsulenter bliver dermed en integreret del af jeres salgsafdeling. Hos Valeur Customer Service går salg og kundeservice hånd i hånd.
Chat transskriberinger og leads
Det betyder meget for os, at jeres virksomhed ikke mister kontakten til jeres kunder. Derfor fremsender vi løbende både chat transskriberinger og leads, så jeres virksomhed fastholder den nødvendige viden om jeres kunder.
Forbedringer
Det er vigtigt at I altid gøre os opmærksom på ændringer og nyheder i forhold til jeres produkter og/eller ydelser. Dermed er vores konsulenter altid opdateret, og har bedre muligheder for at skabe positive kundeoplevelser med vores chat support.
Hvad siger vores kunder?
Opdag hvad vi kan gøre for jeres kundeservice
Vi giver dine kunder en professionel og personlig service på tværs af forskellige platforme. Vores ydelser sikrer en høj kundetilfredshed, som understøtter din virksomheds behov og fokuserer på kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel.
Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe med at optimere jeres kundeservice.