Telefonisk kundeservice

Kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel

Hvad end du er er en webshop, kædebutik eller en B2C-virksomhed, så får din virksomhed mange fordele, når du vælger af outsource din kundeservice.

Forventningerne fra kunderne er højere på grund af et stigende antal muligheder på markedet. Der er et utal af muligheder for forbrugerne, hvilket betyder at god kundeservice er blevet en essentiel faktor for at skille sig ud fra konkurrenterne.
Valeur Customer Service tilbyder telefonisk kundeservice og e-supportløsninger, som sikrer både vækst og differentiering via øget kundetilfredshed og omkostningsminimering.

Ved at outsource din kundeservice til Valeur Customer Service bliver alle opkald taget hånd om hurtigt og effektivt. Vores proaktive kundehåndtering sikrer, at der ikke bliver brugt ressourcer på at håndtere den samme kunde flere gange.

Vi kan bl.a. håndtere:

 

Reklamationsbehandling

Ordrehåndtering

Track and trace

Mersalg på kundehenvendelser

Kontinuerlig forbedring 
af serviceniveauet

 

Store besparelser

Ved at outsource din kundeservice, opnår din virksomhed store besparelse, da I ikke skal investere i et system, der kan imødegå kundernes høje forventninger til tilgængelighed på adskillige platforme. Dette kommer også i forlængelse af at kunder forventer, at kunne kommunikere med virksomheder 24/7. I forhold til virksomheder, som oplever store udsving i f.eks. opkaldsvolumen, er outsourcing af kundeservice fordelagtigt, fordi der kan varetages en høj opkaldsvolumen uden at miste opkald.

 

Adgang til specialister og mersalg

Her er fordelen at du får adgang til trænede specialister i kundeservice, hvilket giver din virksomhed en konkurrencemæssig fordel. Det betyder, at vi udbygger dine kunderelationer og søger for at dit brand forbliver intakt. Yderligere, betyder en styrket kunderelation at du kan fastholde dine kunder.

Vores trænede medarbejdere kan udover at fastholde jeres kunder med positive kundeoplevelse, også skabe mersalg på kundehenvendelser.

 

Serviceydelser hos Valeur Customer Service

Telefonpasning

EFTERLAD DET RIGTIGE INDTRYK

Kundekontaktcenter

FÅ MERE ARBEJDSRO

Reception - Overløb

UNDGÅ KUNDETAB

Call Center

DINE KUNDER FORTJENER ET HØJT SERVICENIVEAU

Hvad siger vores kunder?

Søstrene Grene

”Valeur sikrer, at bemandingen altid matcher antallet af henvendelser, og at dem, der betjener kunderne, altid er veluddannede og taler til kunderne på kundernes eget sprog.”

Simone Nybo, Team Lead Customer Relation & Service, 
Søstrene Grene

 

Opdag hvad vi kan gøre for jeres kundeservice

Vi giver dine kunder en professionel og personlig service på tværs af forskellige platforme. Vores ydelser sikrer en høj kundetilfredshed, som understøtter din virksomheds behov og fokuserer på kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel.

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe med at optimere jeres kundeservice.