Vores ydelser skaber en konkurrencemæssig fordel

Vores ydelser

Kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel

Vi giver dine kunder en professionel og personlig service på tværs af forskellige platforme. Vores ydelser sikrer en høj kundetilfredshed, som understøtter din virksomheds behov og fokuserer på kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel.

Ved at outsource din kundeservice får du mere tid og ressourcer til at forbedre jeres effektivitet. Det betyder, at du kan fokuserer på virksomhedens kernekompetencer og dermed forbedre jeres konkurrenceevne.

Når du gør brug af vores kvalitetsbaserede løsninger, oplever du en række konkurrencemæssige fordele:

 

Højere
kundetilfredshed

Færre tickets

Højere
konverteringsrate

Hos Valeur Customer Service er det nemt at være kunde. Vi håndterer alt det praktisk i form af setup, så vi kan komme hurtigst muligt i gang med at skabe de gode kundeoplevelser. 

God kundeservice er mere end besvarelse af spørgsmål fra kunder. Hos Valeur Customer Service får jeres virksomhed en proaktiv supportløsning, som støtter jeres salgsindsats, forbedrer jeres konverteringsrate og formindsker antallet af efterladte kurve i jeres webshop. Sammen forvandler vi førstegangs besøgende til loyale kunder. 

Hvordan kan vi hjælpe dig?

 

Kundeservice på tværs af kanaler

 

Telefonisk kundeservice

VI HJÆLPER JER MED AT FRIGIVE RESSOURCER

E-mail support

TILGÆNGELIGHED OG EFFEKTIVITET

Chat support

ET STYRKET BRAND

SoMe support

DIGITAL TILSTEDEVÆRELSE 

Hvad siger vores kunder?

Danske Lejere

“Vi ser en større salgsrate på de indgående opkald som Valeur Customer Service besvarer for os. Det er en vigtig faktor for os, da vi gerne ser, at flere ikke-medlemmer tegner et medlemskab hos Danske Lejere.”

Signe Hesselholt Lynggaard, Organisations Manager
Danske Lejere