Undgå kundeservice kaos til Black Friday
Black Friday 2018 slog alle rekorder for e-handel, da dankortforbruget endte på 326 mio. kr. fordelt på tværs af danske webshops. Men i takt med at omsætningen og trafikken stiger for både større og mindre webshops, så risikerer endnu flere kunder en dårligere kundebetjening. Manglen på flere ressourcer er oftest årsagen til dårligere kundeoplevelser og færre indtjening. Men sådan behøver det ikke at være.
Black Friday – gode tilbud og bedre kundeoplevelser
Hos Valeur Customer Service tilbyder vi en professionel kundehåndtering, med erfarne kunderådgivere der skaber gode kundeoplevelser og styrker jeres webshops mersalg. Vores Black Friday e-commerce support frigiver flere ressourcer, så I kan bruge mindre tid på kundeservice og mere tid på at levere gode tilbud på jeres netbutik.
Med e-commerce support fra Valeur Customer Service undgår I dårlige kundeoplevelser på årets travleste dag. Jeres webshop får også:

Højere
kundetilfredshed

Mersalg

Færre tickets

Højere
konverteringsrate
Kundeservice med fokus på vækst
God kundeservice er mere end besvarelse af spørgsmål fra kunder. Vi forvandler jeres førstegangs besøgende til loyale kunder, og samtidig forbedrer både jeres top- og bundlinje.
Med Black Friday e-commerce support fra Valeur Customer Service, får I mulighed for at efterleve de stigende forventninger fra jeres kunder om god kundeservice og større tilgængelighed på årets travleste dag.
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Support på tværs af kanaler
Telefonisk kundeservice
VI HJÆLPER JER MED AT FRIGIVE RESSOURCER
E-mail support
HØJERE KUNDETILFREDSHED
Chat support
FÆRRE EFTERLADTE KURVE
SoMe support
HØJERE KONVERTERINGSRATER
Alle platforme, alle brancher
Hos Valeur Customer Service er det nemt at være kunde. Vi håndterer alt det praktiske i form af setup, så vi kan komme hurtigst muligt i gang med at skabe gode kundeoplevelser.
Vores konsulenter er vant til at arbejde med verdens førende support platforme.

Shopify

Woocommerce

Weebly

Bigcommerce

Zendesk

Intercom

Freshdesk

Gorgias
Kundeservice på tværs af grænser
Vi har igennem de sidste 20 år specialiseret os i kundeservice, e-handel og kundehåndtering på tværs af grænser. Vores udprægede kendskab til det skandinaviske og tyske marked, sikrer at din virksomhed får præcis den service, som forventes i de respektive lande. Det betyder, at du får en partner, som besidder værktøjerne til at gøre din internationale kundeservice og E-commerce support til en succes.
Er du interesseret i et bestemt marked?

Hvad siger vores kunder?
Pilgrim
“Vi har været glade for opstarten af samarbejdet med Valeur Customer Service og det erfarne team der er blevet stillet til vores rådighed. Vi er komfortable med teamet efter en god struktureret opstart og den efterfølgende feedback fra vores kunder.”
Hjalde Markvad, E-commerce Manager
Pilgrim Jewellery