home A/S
Om home
home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et ejet datterselskab af Realkredit Danmark.

Århus

900 ansatte

Privat

Salg af ejendomme
homes udfordring
homes største bekymring var kundetab på baggrund af ubesvarede opkald fra kunder. Customer Service hos Valeur modtager nu alle indgående opkald eller ”overløb” på vegne af homes reception. Det er med henblik på, at viderestille opkaldet til rette person, hvorfor home oplever, at en større mængde indgående opkald bliver håndteret i et hurtigt flow for at sikre kunderne en god kundeservice.
Resultatet
homes telefoner bliver besvaret, og der bliver videregivet informative beskeder til de enkelte forretninger. Derudover har home brug for en partner, som kan agere hurtigt og løse akut-opståede problemer. Valeur er dygtige til at repræsentere home, og kunden opdager ikke, at de ikke ringer til sin lokale home forretning. Det er helt essentielt, da home er en lokalbaseret virksomhed.
“Det var vigtigt for os at finde en partner, som vi kan stole på, fordi vi lever af kundeoplevelser. Derudover er det vigtigt, at have en partner, som vi kan stå inde for, og som giver vores kunder en lige så god betjening, som vi selv gør. Der faldt vi for Valeurs Customer Service erfaring på markedet og deres anciennitet på medarbejderne. Vi er blevet taget utrolig godt imod.” – Torben Ebsen, Markedsansvarlig i home.
Vi hjælper med at frigive ressourcer
Bruger du Valeur som telefonpasningsfirma, skaber du samtidig sikkerhed, service og kvalitet i jeres kundebetjening.
Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.
Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning. Det sikrer, at kunderne får en god kundeoplevelser fra starten.