Pilgrim Jewellery

Om Pilgrim

Pilgrim er en familieejet virksomhed, der designer skandinaviske smykker til et globalt marked. 

Skanderborg

+100 ansatte

Privat

Smykker og mode

Skalerbar kundeservice platform på flere sprog

Med markedets stigende krav omkring tilstedeværelse og fleksibilitet i kundeserviceregi valgte Pilgrim at indgå et samarbejde med Valeur Customer Service.

Dialogerne med kunderne foregår langt hen ad vejen på kundens eget sprog med dansk, tysk, norsk, svensk og engelske kompetencer i det kundeteam på 3 konsulenter hos Valeur der er dedikeret til Pilgrim.

 

Besvarelse af 95% tickets uden assistance den første måned

Den første måned af samarbejdet løste Valeur Customer Service 95 % af alle tickets uden assistance fra Pilgrim. Det skete ved hjælp af et flot dokumentationsarbejde fra Pilgrim og et team af konsulenter der er vant til at håndtere Pilgrims platforme:

 

Shopify

Dynamics AX

Gorgias

”Vi har været glade for opstarten af samarbejdet med Valeur Customer Service og det erfarne team der er blevet stillet til vores rådighed. Når man outsourcer en så central opgave som kundeservicen i ens virksomhed er man altid spændt på kvaliteten til at starte med. Her blev vi meget hurtig komfortable med teamet efter en god struktureret opstart og den efterfølgende feedback fra vores kunder på bl.a. Trustpilot”

Hjalde Markvad. E-commerce Manager hos Pilgrim Jewellery.

 

 

Gør kundeservice til en profitabel forretning

Næste skridt I samarbejdet mellem Pilgrim og Valeur Customer Service bliver at integrere Valeurs mersalgskoncept. Med mere end 25 års erfaring med salgsarbejde drifter Valeur nogle mersalgssløsninger, som skaber en ekstra høj kundetilfredshed sammenholdt en større dækningsgrad.

”Vi stræber altid efter, at levere markedets bedste kundeservice: Vi møder jeres kunder med et smil, empati, forståelse og er altid klar til at rådgive og hjælpe jeres kunder med at gøre det rette køb. På den måde sikrer vi en høj kundetilfredshed og at kundeservice bliver en god og værdifuld del af virksomheden, og at kundeservice bidrager til at forbedre både top og bundlinjen hos vores kunder”. Udtaler Per Skattum, Customer Service Manager hos Valeur Customer Service.

 

Vi hjælper med at frigive ressourcer

Bruger du Valeur Customer Service til at varetage jeres kundeservice, skaber du samtidig en højere kundetilfredshed, færre tickets og bedre konverteringsrater.

Vi møder dine kunder når de handler, på tværs af platforme og grænser. 

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med e-commerce support. Det sikrer, at kunderne får en god kundeoplevelser fra starten.