Standby for Barons skjortekrigere

Tryg og personlig kundeservice når Barons har mest brug for det

+20 års erfaring indenfor kundeservice

Barons
Barons
Barons
Barons
Barons
Barons
Barons
Barons
Barons
Barons
Barons
Barons
Barons
Barons

Valeur CS leverer en fleksibel og personlig kundeservice til Barons i peakperioder og uden for normal arbejdstid

Når man henter hjælp til sin kundeservice i begrænsede perioder, kan man så stadig holde kvaliteten oppe og føle sig tryg?

Det har vi spurgt Martha Dunvad, der er Customer Success Manager hos Barons, om.

Barons, der producerer kvalitetsskjorter til business professionals, har arbejdet sammen med Valeur Customer Service i en årrække. Barons tager sig selv af den daglige kundekontakt, men bruger Valeur CS til at besvare henvendelser uden for normal arbejdstid, i peakperioder og i nødstilfælde (f.eks. sygdom).

“Vi er et lille team,” forklarer Martha Dunvad: “Vi kan håndtere det daglige pres. Men det er vigtigt for os, at kunderne også får svar og en god oplevelse uden for vores normale åbningstider og i weekender.”

Martha Dunvad

Martha Dunvad

Customer Success Manager, Barons

“Derudover har vi brug for ekstra hænder i peakperioder såsom Black Friday, hvor der f.eks. kan være brug for aflastning på chatten.”

“I juletiden er der selvfølgelig også ekstra smæk på, når der bliver købt og byttet gaver. Endelig er der behov for en fleksibel kapacitet i ferier og ved sygdom.”

Klar med kort varsel

Efter at have afsøgt markedet grundigt, fandt Martha Dunvad den ekstra kapacitet, hun havde brug for, hos Valeur CS. Nu bliver opgaven løftet, uanset om den bliver stillet med ultrakort varsel:

“Valeur er super fleksible og hurtige til at omstille sig. Jeg kan spørge om morgenen, om Valeur kan tage over pga. sygdom, og så står man bare klar,” fortæller hun.

Barons, der har brugt 10 år på at bygge sit brand, kan fortælle en historie om grundig produktudvikling, eksklusiv kvalitet og tidsløst design til den moderne “skjortekriger” i erhvervslivet.

Det er også en historie om social ansvarlighed og spændende mennesker i kredsen af ejere og ambassadører, som den karismatiske iværksætter Jacob Risgaard og fodboldikonet Michael Laudrup.

Sådan en historie og sådan en ‘brand value’ forpligter. I Valeur er vi bevidste om, at vi indgår i den branding, og bevidste om, at man skal føle sig ekstra tryg, når man lader andre repræsentere sig over for kunderne.

Det har Martha Dunvad kunnet mærke:

“Valeurs team svarer på henvendelserne, som vi selv ville have gjort, i vores ‘tone of voice’ og kan også selv lukke salg, når muligheden byder sig,” fortæller hun.

Makroer i menneskesprog

Det er muligt, fordi Valeur er sat effektivt op til opgaven. Valeurs team består af erfarne folk, som forstår kundens DNA. De har en omfattende viden-database til rådighed og nogle smarte makroer med standardsvar til de oftest stillede spørgsmål.

“Valeur bruger makroerne som udgangspunkt for at kunne svare hurtigt og effektivt. Men de bygger ovenpå, så kunderne altid får en personlig behandling og et klart svar i menneskesprog,” siger Martha Dunvad.

Hun fremhæver samtidig, at Valeur er god til at tage tvivlsspørgsmål med til den fælles evaluering, så kundeservicen hele tiden bliver optimeret. Hun er også glad for, at hun altid får hurtigt svar og hurtig opfølgning på sin feedback fra Valeurs team-leder.

Derfor vil hun også gerne enbefale Valeur Customer Service til andre, der har behov for en fleksibel kundeservice-løsning.

“Ja, helt klart, det kører på skinner” siger hun. “Det har været en god investering og en god oplevelse for os. Valeur stikker ud på markedet med en fleksibel service til os, der ikke kan klare os med en chatbot, men ønsker at give vores kunder en professionel og personlig betjening.”

Mette Hein Saugmann

Mette Hein Saugmann

Chief Sales Officer

Har du lyst til at høre mere?

Kontakt mig for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Det er ganske uforpligtende!

Tlf: 21 94 43 98
Mail: mhs@valeur.dk

Valeur Customer Service A/S