Søstrene Grene – en skræddersyet og skalérbar kundeservice

Søstrene Grene kan frem over koncentrere sig om virksomhedens internationale vækst. Med Valeurs skræddersyede og skalérbare løsning kan Søstrene Grene være sikker på, at kundeservicen følger med udviklingen og efterspørgslen.

Det har outsourcing af kundeservice betydet for Søstrene Grene: 

 

Skalérbar løsning

Søstrene Grene har fået et meget skalérbart kundeservice-setup. 

”Valeur sikrer, at bemandingen altid matcher antallet af henvendelser, og at dem, der betjener kunderne, altid er veluddannede og taler til kunderne på kundernes eget sprog.”

Simone Nybo (SN), Team Lead Customer Relation & Service, Søstrene Grene

 

Høj tilgængelighed

Søstrene Grene står nu til rådighed uden for normal arbejdstid, når kunderne har bedre tid. I Danmark er det fra 8-22 på alle hverdage og fra 10-15 i weekenden.

Søstrene Grene kan nu øre med differentierede åbningstider på markederne.

 

Fokus på væksten

Søstrene Grene har åbnet webshop i Danmark, Tyskland, Holland, Frankrig og Sverige og sigter på at åbne for nethandlen i 18 lande inden for de kommende par år.

”Nu kan vi holde fokus på væksten uden at skulle bekymre os om driften af Kundeservice – med bl.a. fastholdelse og rekruttering samt ledelse og uddannelse af medarbejdere.” SN

 

Skræddersyet service

Søstrene Grene har fået en 100 pct. skræddersyet og professionel løsning. 

”Vi har nu en stærk partner på kundeservicedelen. En partner med samme opfattelse af god kundeservice, en partner, der passede lige netop til Søstrene Grene, og som vi har kunnet samarbejde og kommunikere tæt med.” SN

 

 

Ønsker du også at professionalisere din kundeservice?

Hvis du gerne vil høre mere om, hvordan vi kan professionalisere din logistiske kundeservice, kan du helt uforpligtende kontakte mig ved at klikke herunder.

Group CEO, Klaus Valeur Lefferskl@valeur.dk eller tlf. +4526846212