
Kop & Kande
”Der er hård konkurrence blandt branche-spillerne, der agerer indenfor køkken, bord og gaver kategorierne. Derfor er det vigtigt for os at give kunderne en ekstra oplevelse og god service, når de møder Kop & Kande – uanset om det er i vores butikker rundt i hele landet, på kop-kande.dk eller via vores kundeservice. Sidstnævnte er essentielt, da vi ved, at vores glade kunder oftere kommer igen og samtidig deler deres gode oplevelser med andre.
Vi har valgt Valeur Customer Service som vores professionelle partner på kundeservice, da de skiller sig ud ved bla. at have nogle modne konsulenter med relativ lang anciennitet, som sikrer os stabilitet og kvalitet i samarbejdet. Valeur Customer Service hjælper os med at møde kundernes behov og forventninger – med dem som partner kan vi nu tilbyde længere kundeservice-åbningstider i hverdagene samt i weekenden, så kunderne får hurtigere svar. Samtidig sikrer samarbejdet, at vi bedre kan skalere op på vores kundeservicebemanding i peak-perioder og fortsat give kunderne god service og hurtige svar – bla. ifm. jul og Black Friday.”
Malene Maarbjerg Rasmussen, Marketing & OmniChannel Director, Kop & Kande.
Ønsker du også at professionalisere din kundeservice?
Hvis du gerne vil høre mere om, hvordan vi kan professionalisere din logistiske kundeservice, kan du helt uforpligtende kontakte mig ved at klikke herunder.
Group CEO, Klaus Valeur Leffers på kl@valeur.dk eller tlf. +4526846212
