Energisk kundeservice til OK
Fleksibel kundeservice, når OK har mest brug for det

+20 års erfaring indenfor kundeservice
















ValeurCS er klar til at tage næste skridt sammen med energiselskabet OK, fra fleksibel overløbsordning til forlænget kundeservice-center.
Energiselskabet OK er i skarp konkurrence med andre leverandører af el og brændstof. Da det er svært at differentiere sig på energimarkedet med produktet alene, er kundeservice blevet en vigtig konkurrenceparameter.
Derfor begyndte OK for et års tid siden at lede efter en kundeservice-partner, der kan mere end at svare på de mest almindelige spørgsmål om tankning og dæktryk.
”Vi begyndte at få flere spørgsmål om sådan noget som muligheden for at indefryse sin energiregning. Og når vi stiller et opkald om til vores kundeservice-partner, er det vigtigt, at kunderne får løst problemerne, så vi ikke selv skal til at ringe op til dem igen,” fortæller Kasper Vorsaa Langvad, salgs- og kundecenterchef i OK.

Kasper Vorsaa Langvad
Salgs- og kundecenterchef, OK
Trygt og fleksibelt
Når valget faldt på Valeur, skyldtes det også behovet for fleksibilitet:
”Det er svært at forudse presset på kundeservice, fordi der kan være ret store udsving. Derfor er det trygt at have en partner med en stor organisation, der nemt kan håndtere overløbet,” forklarer Kasper Vorsaa Langvad og fortsætter:
”Vi har oplevet, at vores telefonsystem gik ned, og så havde vi heldigvis Valeur i baghånden, der kunne tage over med det samme.”
Hurtigere og tættere samarbejde
Kasper Vorsaa Langvad anbefaler Valeur til andre, der tager deres kundeservice alvorligt og gerne vil have en partner, der er up to speed:
”Vi nyder godt af Valeurs hurtige responstid, og så har det været dejligt at opleve, hvor begejstret de er gået til opgaven. Men kan mærke, at Valeurs konsulenter brænder for at suge til sig og hjælpe kunderne lige så godt, som vi selv gør.”
Det er hensigten, at samarbejdet med Valeur skal blive stadigt tættere.
”Vi arbejder hen imod, at Valeur bliver en forlængelse af vores kundeservice-center. Vi udvider samarbejdet, i takt med at vi får gennemført den nødvendige træning og etableret fælles platforme,” slutter Kasper Vorsaa Langvad.
Tjek gerne vores video med Kasper ud herunder og få et indblik i vores samarbejde.

Mette Hein Saugmann
Chief Sales Officer
Har du lyst til at høre mere?
Kontakt mig for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Det er ganske uforpligtende!
Valeur Customer Service A/S