Chat support med fokus på en højere kundetilfredshed

Chat support

Med chat support fra Valeur Customer Service, får jeres virksomhed en omkostningseffektiv metode til straks at interagere med kunderne. Vores kvalificerede konsulenter har mange års erfaring med chat support fra forskellige brancher og lande, som eksempelvis e-commerce, kæder og FMCG-segmentet på det skandinaviske marked.

Derfor har de højst sandsynligt allerede stiftet bekendtskab med jeres branche og jeres målgruppe. Vores konsulenter kan dermed fra dat ét blive en integreret del af jeres virksomhed, og samtidig være i stand til at repræsentere jeres forretning med den korrekte tone og fremgangsmåde.

 

Kundeservice på tværs af platforme

Med chat support fra Valeur Customer Service får jeres kunder en omnichannel kundeservice, med den samme gode kundeservice ved hver interaktion. Udover chat support, så assisterer vi også vores kunder med e-mail supporttelefonisk kundeservice og SoMe support.

Hos Valeur Customer Service forstår vi at kunder, der bruger live chat support, kræver et øjeblikkeligt og meningsfyldt svar. Alle vores konsulenter er nøje udvalgt og trænet i effektiv skriftlig kommunikation. Derudover har alle vores konsulenter erfaring med de mest populære chat support løsninger, hvilket betyder, at vi nemt kan varetage jeres chat support uden at skulle ændre på jeres struktur eller softwareløsning.

Se hvilke fordele vores chat support kan give jeres virksomhed:

 

Forbedret konverteringsrater

Færre udgifter til
kundesupport

 

Større tillid og
loyalitet blandt kunder

 

Forbedret kundeservice

 

Med Valeur Customer Service får du mulighed for at køre chatten udenfor åbningstiden.

Mulighed for at køre chatten
udenfor åbningstiden

 

Hos Valeur Customer Service har vi flersprogede konsulenter, som kan hjælpe dine kunder på tværs af jeres markeder.

Flersprogede konsulenter

 

 

Konverter besøgende til kunder med chat support

God kundeservice er mere end besvarelse af spørgsmål fra kunder. Hos Valeur Customer Service får jeres virksomhed en proaktiv chat support, som støtter jeres salgsindsats, forbedrer jeres konverteringsrate og formindsker antallet af efterladte kurve i jeres webshop. Sammen forvandler vi førstegangs besøgende til loyale kunder.  

 

Alle platforme, alle brancher

Vores konsulenter er vant til at arbejde med verdens førende support platforme. Hvis jeres virksomhed bruger en support platform som ikke er på vores liste, så kontakt os og vi finder en løsning hvor vi integrerer vores kundeserviceløsninger til netop jeres support platform.

Olark

Woocommerce

FreshChat

LiveChat

Zendesk

LiveAgent

SnapEngage

Gorgias

 

Så nemt kommer du i gang 

Analyse af jeres virksomed

Træning af konsulenter

Træning af konsulenter

Test af chat support

Test

Vi går live

Vi går live

Vi bruger jeres eksisterende chat platform

Valeur Customer Service hjæler din virksomhed med mersalg.

Vi hjælper med mersalg

Chat transskriberinger og leads

Forbedringer

Forbedringer

Analyse af jeres virksomhed

For at give jeres kunder de bedste kundeoplevelser starter vores samarbejde med, at Valeur indsamler viden og information omkring jeres virksomhed, produkter og/eller ydelser. Vores konsulenter får tilsendt en FAQ fra jeres virksomhed, hvilket indeholder de mest stillede spørgsmål fra jeres kunder. 

 

Træning af konsulenter

Vi starter ethvert samarbejde med en to ugers træningsperiode af vores konsulenter. Undervejs i denne periode opsætter vi træningssessioner for konsulenterne, så de får en forståelse for, hvad jeres kunder forventer og ønsker. Sådan skaber vi de bedste rammer for succesfulde kundeoplevelser. Vores store kendskab til chat support gør, at vi har erfaring med de mest populære chat funktions udbydere. I behøver derfor ikke at foretage ændringer af jeres eksisterende systemer eller chat-platforme.

Test

Baseret på den indsamlede information tester vi løbende vores fremgangsmetode for, hvordan jeres kunder skal varetages. Dermed sikrer vi, at de altid får den bedste oplevelse, ligegyldigt hvad deres behov eller ønske er. 

Vi går live

Efter opstarten sender vi regelmæssigt rapporter over interaktioner med jeres kunder gennem vores chat support, så I aldrig mister kontakten til kunderne. I får mulighed for at overvåge hvordan vores konsulenter arbejder på alle stadier af vores samarbejde. 

Vi bruger jeres eksisterende chat platform

Mange af vores kunder bruger Intercom eller Zendesk Chat, men vi kan også håndtere andre platforme. Hos Valeur Customer Service er det nemt at være kunde. Vi håndterer alt det praktisk i form af setup, så vi kommer hurtigst muligt i gang med at skabe de gode kundeoplevelser.

Vi hjælper jer med mersalg

Valeur er et salgshus med mere end 27 års salgserfaring. Vores modne og erfarne konsulenter bliver dermed en integreret del af jeres salgsafdeling. Hos Valeur Customer Service går salg og kundeservice hånd i hånd. 

Chat transskriberinger og leads

Det betyder meget for os, at jeres virksomhed ikke mister kontakten til jeres kunder. Derfor fremsender vi løbende både chat transskriberinger og leads, så jeres virksomhed fastholder den nødvendige viden om kunderne. 

Forbedringer 

Det er vigtigt at I altid gøre os opmærksom på ændringer og nyheder i forhold til jeres produkter og/eller ydelser. Dermed er vores konsulenter altid opdateret og har bedre muligheder for at skabe positive kundeoplevelser med vores chat support. 

Hvad siger vores kunder?

home

“Det var vigtigt for os at finde nogle, som vi kan stole på, fordi vi lever af kundeoplevelser. Der faldt vi for Valeurs erfaring på markedet og ancienniteten på deres medarbejdere. Vi er blevet taget utrolig godt imod.”

Torben Ebsen, Markedsansvarlig
home