E-mail support 

Modtager I store mængder af e-mails, som ikke får den opmærksomhed de fortjener?

Kundetilfredshed er blevet en stor del af forretningen for mange virksomheder, men med de mange kommunikationsmuligheder kunderne har, er det blevet sværere at håndtere de mange henvendelser og samtidig skabe positive kundeoplevelser.

Hos Valeur Customer Service hjælper vi virksomheder med at undgå kundetab og tidsspilde ved, at levere skræddersyede kundeserviceløsninger i form af e-mail support, chat support, SoMe support og telefonisk kundeservice. Vores primære mål er at frigøre ressourcer for jeres virksomhed, så I får mere tid til jeres kernekompetencer. Vi tilbyder også et strategisk samarbejde, hvor vi kan både rådgive jeres virksomhed og foretage salgsdialogen, når vi kommunikerer med jeres kunder.

Vi har i over 27 år leveret professionel kundeservice på tværs af platforme, brancher og landegrænser. Vores dygtige konsulenter er eksperter i at løfte kundetilfredsheden og kundeloyaliteten til nye højder og samtidig assistere jeres virksomheds salgsindsats. Vi varetager e-mail support for flere større virksomheder inden for E-commerce, ejendomskæder og FMCG-segmentet.

 

E-mail support efter jeres behov

Ligegyldigt hvor travlt jeres virksomhed måtte have, så forventer jeres kunder en hurtig besvarelse på deres henvendelser. En løsning på denne udfordring er at outsource jeres e-mail support til en ekstern samarbejdspartner som Valeur Customer Service. Vi tilbyder en skræddersyet mail support løsning, som bygger på en fuldkommen viden om jeres virksomhed og kunder.

Valeur Customer Service tilbyder en stor palette af fleksible muligheder for håndtering af e-mails. Vores erfarne konsulenter sørger for at jeres kunder får den rette betjening til tiden. Nedenunder ses et udpluk af de forskellige håndteringsmuligheder vi tilbyder med vores e-mail support. Kontakt os endelig også hvis jeres virksomhed skal have hjælp til løsning af andre udfordringer end dem beskrevet her:  

 

Kundehåndtering

Teknisk support

 

Ordrehåndtering

 

Verficering

 

Rådgivning og salg

 

Mersalg på eksisterende ordre

 

Support efter
et salg

 

Support på 
tværs af sprog

 

Derfor skal I outsource jeres e-mail support til Valeur Customer Service.

Kundetilfredshed er blevet en stor del af forretningen for mange virksomheder, men med de mange kommunikationsmuligheder kunderne har, er det blevet sværere at håndtere de mange henvendelser og samtidig skabe positive kundeoplevelser.

Vores konsulenter arbejder dagligt med forskellige virksomheder og brancher. Denne variation gør det muligt, at indsamle værdifuld viden om forskellige kunder, deres udfordringer og forventninger. Hos Valeur Customer Service bliver alle konsulenter kontinuerligt trænet i, hvordan man skaber tilfredse kunder gennem e-mail kommunikation. Samtidig sørger vi for løbende overvågning og kvalitetsmåling af vores kommunikation med jeres kunder. 

Dermed er vi altid sikre på, at vi overholder de mål, der er sat i fællesskab med jeres virksomhed. Vi skaber også specifikke vidensdatabaser for jeres kunder og jeres branche, og kan derfor besvare spørgsmål hurtigere, mere præcist og mere effektivt.

Ved at outsource jeres e-mail support til Valeur Customer Service får jeres virksomhed: 

 

 

Mere tid til jeres
kernekompetencer

Færre omkostninger
til kundesupport

 

En forbedret
kundeservice

 

Dygtige konsulenter med
brancheerfaring

 

 

 

Alle platforme, alle brancher

Vores konsulenter er vant til at arbejde med verdens førende support platforme. Hvis jeres virksomhed bruger en support platform som ikke er på vores liste, så kontakt os og vi finder en løsning hvor vi integrerer vores kundeserviceløsninger til netop jeres support platform.

Shopify

Woocommerce

Weebly

Bigcommerce

Zendesk

Intercom

Freshdesk

Gorgias

 

Så nemt kommer du i gang 

Analyse af jeres virksomed

Træning af konsulenter

Træning af konsulenter

Test af chat support

Test

Vi går live

Vi går live

Vi bruger jeres eksisterende chat platform

Valeur Customer Service hjæler din virksomhed med mersalg.

Vi hjælper med mersalg

Chat transskriberinger og leads

Forbedringer

Forbedringer

Analyse af jeres virksomhed

For at give jeres kunder den bedste oplevelse, starter vores samarbejde med, at Valeur indsamler viden og information omkring jeres virksomhed, produkter og/eller ydelser. Vores konsulenter får tilsendt en FAQ fra jeres virksomhed, hvilket indeholder de mest stillede spørgsmål fra jeres kunder. 

 

Træning af konsulenter

Vi starter ethvert samarbejde med en to ugers trænings periode af vores konsulenter. Undervejs i denne periode opsætter vi træningssessioner for vores konsulenter, så de får en forståelse for hvad jeres kunder forventer og ønsker. Sådan skaber vi de bedste rammer for succesfulde kundeoplevelser. Vores store kendskab til chat support gør, at vi har erfaring med de mest populære chat funktions udbydere. I behøver derfor ikke at foretage ændringer af jeres eksisterende systemer eller chat-platforme.

Test

Baseret på den indsamlede information, tester vi løbende vores fremgangsmetode for, hvordan jeres kunder skal varetages. Dermed sikrer vi, at de altid får den bedste oplevelse, ligegyldigt hvad deres behov eller ønske er. 

Vi går live

Efter opstarten sender vi regelmæssigt rapporter over interaktioner med jeres kunder gennem vores chat support, så I aldrig mister kontakten til jeres kunder. I får mulighed for at overvåge hvordan vores konsulenter arbejder på alle stadier af vores samarbejde. 

Vi bruger jeres eksisterende chat platform

Mange af vores kunder bruger Intercom eller Zendesk Chat, men vi kan også håndtere andre platforme. Hos Valeur Customer Service er det nemt at være kunde. Vi håndterer alt det praktisk i form af setup, så vi kan komme hurtigst muligt i gang med at skabe de gode kundeoplevelser.

Vi hjælper jer med mersalg

Valeur er et salgshus med mere end 28 års salgserfaring. Vores modne og erfarne konsulenter bliver dermed en integreret del af jeres salgsafdeling. Hos Valeur Customer Service går salg og kundeservice hånd i hånd. 

Chat transskriberinger og leads

Det betyder meget for os, at jeres virksomhed ikke mister kontakten til jeres kunder. Derfor fremsender vi løbende både chat transskriberinger og leads, så jeres virksomhed fastholder den nødvendige viden om jeres kunder. 

Forbedringer 

Det er vigtigt at I altid gøre os opmærksom på ændringer og nyheder i forhold til jeres produkter og/eller ydelser. Dermed er vores konsulenter altid opdateret, og har bedre muligheder for at skabe positive kundeoplevelser med vores chat support. 

Hvad siger vores kunder?

home

“Det var vigtigt for os at finde nogle, som vi kan stole på, fordi vi lever af kundeoplevelser. Der faldt vi for Valeurs erfaring på markedet og ancienniteten på deres medarbejdere. Vi er blevet taget utrolig godt imod.”

Torben Ebsen, Markedsansvarlig
home

 

 

Ønsker du mere tid til at arbejde med jeres kernekompetencer og en forbedret kundeservice? Lad os håndtere jeres e-mail support og give jeres kunder positive kundeoplevelser. Kontakt Valeur Customer Service i dag, og hør hvordan vi kan hjælpe.