Boligforeningen ØsterBo

Valeur Customer Service har skabt ro i hverdagen

Boligforeningen indledte et samarbejde med Valeur Customer Service, da de havde brug for en partner, der kunne minimere stresniveauet for medarbejderne. 

Vejle

50 ansatte

Privat

Boligforening

Samarbejdet

“Valuer Customer Service har helt enkelt været med til at skabe ro i hverdagen, så vi kan fokusere på det egentlige arbejde og forbedre vores mulighed for at betjene vores kunder optimalt. Så vi er meget tilfredse hos ØsterBO.

Kunden, der ringer ind, har aldrig indtryk af, at det er en ekstern telekonsulent, der svarer i første omgang. Medarbejderne hos Valeur Customer Service har den nødvendige viden, der skal til for at besvare spørgsmål, hjælpe direkte eller at rette opkaldet til den rette medarbejder hos ØsterBO”, udtaler Søren A. Hansen, Direktør ved Boligforeningen ØsterBo.

 

En økonomisk løsning

“Tidligere var vi meget påvirket af alle de opkald, der kom ind og stressniveauet var svært at få ned. Yderligere havde vi en tryk-knap omstilling, hvilket medførte kødannelser i systemet. Men de problemer har vi ikke længere, da samarbejdet med Valeurs telefonpasning kører gnidningsløst.

Desuden vil jeg fremhæve økonomien som værende meget fornuftig, da det er en billig løsning, som afhjælper mange problemstillinger.”

 

Vi hjælper med at frigive ressourcer

Bruger du Valeur Customer Service som telefonpasningsfirma, skaber du samtidig sikkerhed, service og kvalitet i jeres kundebetjening.

Overordnet er telefonpasning med til at frigive nogle vigtige ressourcer i din virksomhed, så du og dine medarbejdere kan koncentrere jer om det essentielle i forhold til jeres produkter og service i stedet for at skulle passe telefonen.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med telefonpasning.