Kundekontaktcenter

Du kan outsource din virksomheds call center til Valeur Customer Service og dermed altid have en fleksibel salgs- og kundeserviceafdeling, som i omfang og kompetencer opfylder jeres aktuelle behov. Vores kunder består både af store landsdækkende virksomheder og mindre firmaer, hvorfor vi varetager alle typer virksomheder.

 

Vores medarbejdere er ansvarsbevidste

Salg og kundeservice er en hjertesag for os, og derfor betjener vi dine kunder med nærvær og situationsfornemmelse. Vores medarbejdere er udelukkende modne mennesker, der alle har stor erfaring indenfor faget. Valeur omfavner alle slags opgaver lige fra kampagnesupport til vedvarende ordremodtagelser, hvorfor vi kender behovet for det fleste virksomheder. Vi håndterer professionelt alle forespørgsler og vi skaber altid en god kontakt til alle mennesker, vi har kontakt med.

“Ydermere har Valeur Customer Service været med til at højne Alboas serviceniveau, da de har kendskab til vores medarbejdere, hvormed opkaldet omstilles korrekt. Det højner tilfredsheden hos vores brugere og modvirker kødannelser i omstillingen.” ALBOA.

 

I får mere arbejdsro

Når vi tager os af jeres kundeservice, giver det dig og dine kollegaer mere ro til arbejdet i hverdagen. Vi bliver således et aktivt redskab til ofte stillede spørgsmål og I bliver derfor aflastet, når forbrugerne ringer vedrørende de samme spørgsmål.

Vi håndterer og besvarer f.eks. følgende spørgsmål for jer, og hvis der kræves yderligere handling, sender vi forespørgslen videre til rette vedkommende og i rette format i form af en omstilling eller en e-mail. Det giver jer mulighed for at systematisere alle forespørgsler med henblik på hensigtsmæssig behandling.

Hvornår er der levering
på denne vare?

Skal varen bestilles på nettet
eller afhentes i butikken?

 

Hvor skal man henvende sig
vedrørende reklamation?

 

Hvordan får man en
ny kode til login?

 

Mange fordele for din virksomhed

I vil opleve en kærkommen hjælp, og omkostningerne hertil er både fornuftige og overkommelige. Vi vil hele tiden være i direkte kontakt med en til to personer hos jer for at kunne reagere på akutte forespørgsler eller situationer. Det giver mange fordele at outsource den del af jeres kundekontakt til Valeur Customer Service.

 

Kontakt os i dag for en uforpligtende dialog om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed.