ValeurDesk – sæt din kundesucces i system
Med vores digitale kundeservice-platform kommer der fuldstændig styr på din digitale kundeservice. Samtidig bliver det let for os at stå stand-by til at hjælpe dig, når det spidser til.

En ticket platform, som er nem og intuitiv

Baseret på best practice løsninger fra Valeurs kundeserviceeksperter,
der til dagligt arbejder med de største brands i Skandinavien

Gør samarbejde mellem kunden
og Valeur nemt og smidigt

Sikrer forbrugerne kort responstid
og høj tilgængelighed på alle kanaler
Standard
- Inkl. 3 eksterne brugere
- 0-1.000 tickets pr. måned
- Implementering 5.000.-
- Tags
- Saved Replies
- Workflows
- Custom Folders
- Spam Filter
- Knowledge Base
- Keyboard Shortcuts
- Noreply Emails
- GDPR
- Custom Fields
Professionel
- Inkl. 5 eksterne brugere
- 1.000-5.000 tickets pr. måned
- Implementering 7.500.-
- Alle moduler fra standard plus
- Reports
- Ticket Number
- Time Tracking
- Satisfaction Ratings
- Extended Attachments
- Two-Factor Authentication
- Slack Integration
- Chat
- Facebook Integration
- Office Hours
- Ticket Translator
- Email Commands
Enterprise
- Inkl. 8 eksterne brugere
- Plus 5.000 tickets pr. måned
- Implementering 10.000.-
- Alle moduler fra professionel plus
- End-User Portal
- Mobile Notifications
- API & Webhooks
- Extended Editor
- Easy Digital Downloads
- Customer Data Enrichment
- Followers
- Inbox
- Global Mailbox
- Mentions
- Block External Images
- CRM
Customized
Dialog om en tilpasset løsning- Skræddersyet løsning med fuld tilgængelighed
Bygger på 20 års erfaring
I Valeur har vi vores egen digitale kundeservice-platform, som din organisation kan arbejde fra, og som vi kan arbejde fra, enten for dig eller sammen med dig.
Vores ticket platform, ValeurDesk, bygger på 20 års erfaring med kundeservice for førende brands i Danmark og i udlandet, så du kan være helt sikker på, at du kan levere en ’best in class’ service til dine kunder.
ValeurDesk er designet til at drive din tilgængelighed op gennem alle kanaler: telefon, e-mail, chat og sociale medier, og den er designet til at drive din responstid ned og overgå kundernes forventninger.
Platformen er baseret på gennemtestede IT-løsninger og på Valeurs enestående kendskab til markederne og kundernes krav. Derfor er ValeurDesk både driftssikker, brugervenlig og effektiv.
ValeurDesk sikrer dig loyale kunder, glade kundeservice-medarbejdere og gode anmeldelser på review-sites.
Med:
Lynhurtig respons til kunden
Nem og hurtig routing
Standardsvar, der styrker relationen til kunden
Allokering af opgaven til den rigtige konsulent med den rigtige ekspertise
Adgang til stor videns-database
ValeurDesk har en intuitiv brugerflade, så du hurtigt kan komme i gang. Og da vores konsulenter bruger den samme platform, kan vi arbejde sammen live om at sikre dig imod overløb i dine spidsbelastningsperioder.
Samarbejdet er oftest nemmere med os, end det kan være med tech-giganter og større udbydere af CRM-systemer. Som familieejet og -drevet virksomhed husker vi nemlig altid at sætte mennesker i centrum: dig og dine kunder.




Har du nogle spørgsmål til vores kundeservice-platform?
ValeurDesk giver dine kunder en professionel og personlig service på tværs af forskellige platforme. Vores ydelser sikrer en høj kundetilfredshed, som understøtter din virksomheds behov og fokuserer på kundetilfredshed som en konkurrencemæssig fordel.
Kontakt os for at høre mere om vores digitale kundeservice-platform.