Dutch customer service agent

Salgsteam

 

 

 

 

Simon Lindbøg Lang,
Senior Business Developer

Kundeservicen er det halve salg – eller mere. Det har Simon Lindbøg Lang erfaret i løbet af sine 15 år, heraf de 8 som chef, i en krævende e-commerce-branche præget af store salgsvolumener og hyppig teknisk assistance. 

Han brænder i dag for at komme bredere ud med sin viden ved at hjælpe andre e-commerce-virksomheder med at levere ’best in class’ kundeservice på nettet.  

Det handler for ham om at analysere konkurrencen og kundernes forventninger, så man kan overgå begge dele. Bl.a. ved at yde en lynhurtig og effektiv service på alle relevante platforme.

sll@valeur.dk 

Tlf. 27853538

Per - Customer Service Manager

Kevin Antoniussen,
Senior Business Developer

Kevin har stor erfaring med salg og kundeservice – både når det gælder e-commerce og omnichannel.  

 Man skal være til stede, hvor kunderne er, når kunderne er der. Derfor er han super fokuseret på at hjælpe virksomheder med at drive tilgængeligheden op og responstiden ned. 

Kevin har tidligere drevet forskellige e-commerce forretninger, så han har selv stået med de udfordringer, han hjælper andre igennem i dag.

 Kevin har også stor international erfaring, bl.a. gennem sit tidligere arbejde med betalingsløsninger og prissætning. 

 Derfor er han et stort aktiv for virksomheder, der gerne vil udnytte, at Valeur kender de vigtigste europæiske markeder og taler sprogene der, så det bliver nemmere at komme i gang i udlandet. 

kan@valeur.dk 

Tlf. 2840 5919

Per - Customer Service Manager

Klaus Valeur Leffers,
Adm. Direktør & Partner

Valeur er en familieejet virksomhed, der blev etableret i 1992 af Karin Valeur. 

I 2011 gennemgik Valeur et generationsskifte i form af et indgået partnerskab med
salgs- og marketingchef Klaus Valeur Leffers. Og siden 30. november, 2016 har Klaus været Direktør for Valeur.

Generationsskiftet  har været med til at bevare Valeurs stærke position på markedet indenfor B2B-telemarketing, mødebooking, analyse og kundeservice. Valeurs konservative holdninger til virksomhedsdrift, bidrager til en solid og sund økonomi, der er lige så vigtig, som at have begge ben på jorden. 

 

Per - Customer Service Manager